کد خبر : 1994458 | 24 دی 1402 ساعت 20:53 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی ژاپن بعد از اولین گام برای قهرمانی (عکس)

سرمربی ژاپن و ویتنام در بازی امشب گفتگوی طولانی‌ای با یکدیگر داشتند.

سرمربی ژاپن بعد از اولین گام برای قهرمانی (عکس)

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های ژاپن و ویتنام در حالی به پایان رسید که شاگردان هاجیمه موریاسو نمایش درخشانی برابر حریف خود داشتند و با وجود دریافت دو گل در ابتدای بازی، در ادامه عملکرد خوبی را ارائه کردند و توانستند با نتیجه ۴-۲ بازی را به سود خود خاتمه دهند.

با این حال در پایان بازی توجه تمام خبرنگاران به گفتگوی چند دقیقه‌ای هاجیمه موریاسو و فیلیپ تروسیه جلب شده بود؛ جایی که آنها با یکدیگر برای دقایق طولانی صحبت کردند.

فیلیپ تروسیه در پایان بازی زودتر از موریاسو به سمت او رفت و آنطور که رسانه‌های ژاپنی نوشته‌اند به این سرمربی بابت نمایش تیمش خسته نباشید گفت و همچنین اظهار داشت که ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است.

1978590

با این حال شاید کسی انتظار نداشت که ويتنام چنین نمایش درخشانی را برای ژاپن ارائه دهد. به نظر می‌رسد پشت پرده این نمایش بسیار خوب، سرمربی سابق ژاپن است که در نشست خبری پیش از بازی نیز وعده چنین عملکردی را داده و گفته بود که تیمش می‌تواند مثل خود ژاپن شگفتی‌ساز باشد.

البته شگفتی‌سازی ویتنام تا آخرین دقیقه بازی ادامه نداشت و ‌‌‌کیتو ناکامورا و آیاسه یوئدا مدعی قهرمانی در آسیا را به بازی برگرداندند. نکته جالب درباره گفتگوی پایان بازی این است که تروسیه سابقه سرمربیگری در تیم ملی ژاپن را دارد و این‌بار هم با شناخت کامل از سامورایی‌ها به استقبال این بازی آمده بود.

هاجیمه موریاسو در پایان بازی به تروسیه خسته نباشید و اظهار داشت که تیم او می‌تواند در ادامه مسابقات عملکردی بهتر از این را نشان بدهد و حتی برای صعود تلاش کند. در بین گفتگوی این دو سرمربی آنها به چند لحظه بازی هم اشاره کردند که البته شاید لازم باشد خودشان در این مورد صحبت کنند.

ژاپن در بازی بعدی به مصاف عراق خواهد رفت و ویتنام نیز با این عملکرد، حریفی جدی برای اندونزی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها