کد خبر : 1994472 | 24 دی 1402 ساعت 21:42 | 28.1K بازدید | 17 دیدگاه

ستاره تیم ملی با دو پاس گل و یک اخطاری؛

درخشان و دیوانه‌وار از قدوس در شروع جام ملت‌ها

ستاره برنتفورد نمایشی استثنایی در شروع کار ایران در جام ملت‌های آسیا داشت.

درخشان و دیوانه‌وار از قدوس در شروع جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بی‌دلیل نبود که امیر قلعه‌نویی پس از غیبت سامان قدوس در دو اردوی متوالی تیم ملی ایران و پس از تورنمنت کافا اصرار به حضور این ستاره برنتفورد در اردوها داشت و این بازیکن هم امشب در نخستین دیدار در جام ملت‌های آسیا توانست پایه‌گذار گل ایران مقابل فلسطین باشد.

سامان قدوس که در هشت مسابقه گذشته تیم ملی ایران فقط در یک دیدار مقابل اردن به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در تمام بازی‌ها حضور ثابت در ترکیب منتخب امیر قلعه‌نویی داشت، امشب هم یکی از 11 نفر در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا برابر فلسطین است که روی هر دو گل نقش مهمی داشت.

سامان قدوس که در دیدارهای تدارکاتی و مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل بلغارستان و ازبکستان پاس گل داده و در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی موفق به گلزنی در دقیقه 3 شده بود، امشب هم در لحظات ابتدایی درخشان و تاثیرگذار ظاهر شد و توانست عملکرد استثنایی داشته باشد.

1978619

بولت پرسپولیسلحظاتی پس از شروع اولین بازی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین، پاس احسان حاج‌صفی در سمت چپ زمین برای مهدی قایدی را این بازیکن به میانه زمین برد و به سامان قدوس رساند که این ملی‌پوش دوباره قایدی را در جناح چپ صاحب توپ کرد و ارسال چیپ و زیبای این بازیکن را قدوس با مهار عالی به کریم انصاری‌فرد رساند تا این مهاجم با ضربه بغل پا اولین گل جام ملت‌ها را بزند.

اما در دقیقه 10 هم دوباره قدوس درخشید و این بار با فرار سریع از سمت راست زمین قصد داشت موقعیت‌سازی کند که مایکل ترمانینی روی او مرتکب خطا شد تا اولین کارت زرد بازی را بگیرد و شاگردان قلعه‌نویی را صاحب ضربه ایستگاهی کند.

ضربه آزاد به‌دست‌آمده برای تیم ملی ایران را سامان قدوس با یک ارسال دیدنی و بی‌نقص به مقابل تیرک دوم فرستاد تا شجاع خلیل‌زاده گلزنی کند و دومین گل ایران در جام ملت‌های آسیا نیز روی پاس او ثبت شود.

دیدگاه‌ها