کد خبر : 1994497 | 25 دی 1402 ساعت 00:34 | 159.4K بازدید | 245 دیدگاه

چهار-یک، غیرقابل پیش‌بینی

نمایش خاص رئال برای در هم کوبیدن ال‌کلاسیکو

رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی بارسلونا را ۴-۱ در هم کوبید و قهرمان سوپرجام اسپانیا شد.

نمایش خاص رئال برای در هم کوبیدن ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، فینال سوپرجام اسپانیا امشب بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد. شاگردان کارلو آنچلوتی از همان دقایق اول به برتری رسیدند و با به ثمر رساندن ۳ گل در نیمه اول و یک گل در نیمه دوم، با نتیجه ۴-۱ برنده ال‌کلاسیکو شدند.

ویدئو: 322014

در حالی که بازی نزدیک آغاز شده بود و هر دو تیم حملات ناقصی داشتند این رئال بود که توانست در دقیقه ۷ گل اول را بزند. با پاس زیبای بلینگام از بین مدافعان بارسا، وینیسیوس با دروازه‌بان تک به تک شد و با دریبل او، دروازه خالی را باز کرد.

1978771

سه دقیقه بعد بارسا از همان سمت ضربه خورد. در حالی که مدافعان بارسا بالا آمده بودند، دنی کارواخال توپ را برای رودریگو فرستاد. وینگر برزیلی از سمت راست فرار کرد و پس از ورود به محوطه توپ را به وینیسیوس در مقابل دروازه سپرد و او گل دومش را وارد دروازه بارسا کرد.

1978773

بارسا در ادامه کاملا هجومی شد تا دو گل رئال را جبران کند. در دقیقه ۱۲ ضربه چیپ تورس به تیر افقی خورد و در برگشت گوندوگان توپ را به آسمان فرستاد‌.

در دقیقه ۲۱ ضربه خطرناک تورس از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان ۲-۰ بماند.

۶ دقیقه بعد باز هم تورس شانسش را امتحان کرد. ضربه او این بار در چارچوب بود اما لونین با پایش آن را دفع کرد و مانع گلزنی او شد.

در دقیقه ۳۳ پس از ارسال الکس بالده به محوطه رئال، ناچو فرناندز توپ را با ضربه سر برگشت داد اما روبرت لواندوفسکی در لبه باکس آماده بود و با یک والی محکم و تماشایی گل اول بارسا را به ثمر رساند.

1978775

در دقیقه ۳۷ پس از اینکه آرائوخو در محوطه جریمه بارسا دستانش را بر روی شانه وینیسیوس گذاشت و او را به زمین انداخت، داور به سود رئال پنالتی اعلام کرد. خود وینیسیوس در دقیقه ۳۹ پشت توپ ایستاد و ضربه را به سمت چپ زد. پنیا دست او را خواند اما نتوانست توپ را بگیرد و به این شکل هت‌‌تریک وینیسیوس کامل شد.

1978772

در ادامه در نیمه اول اتفاقی رخ نداد تا بازی در این نیمه با نتیجه ۳-۱ به سود رئال به پایان برسد.

نیمه دوم با هیجان کمتری نسبت به نیمه اول شروع شد. بارسا می‌خواست جلو بکشد و گل دوم را بزند اما رئال به خوبی دفاع می‌کرد و از آنجایی که آماده ضد حمله بود، باعث می‌شد بازیکنان بارسا محتاطانه بازی کنند.

این وضعیت حدود ۲۰ دقیقه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۴ پس از سانتر والورده، وینیسیوس در سمت چپ صاحب توپ شد، او توپ را به مقابل دروازه و برای بلینگام فرستاد اما کنده توپ را به شکل ناقص دفع کرد. این پایان موقعیت نبود، توپ دفع‌شده به مقابل پای رودریگو افتاد و او با ضربه‌ای حساب‌شده تعداد گل‌های رئال را به ۴ رساند.

1978774

در دقیقه ۶۶ لامین یامال با شوتی از راه دور دروازه رئال را تهدید کرد اما توپ همان‌جایی رفت که لونین بود و او به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

پنج دقیقه بعد رونالد آرائوخو به دلیل خطای بی‌مورد بر روی وینیسیوس کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه ۷۳ شوامنی با پاس بلند و زیبایی بلینگام را در محوطه بارسا در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه ستاره رئال در زاویه بسته آرام بود و به پنیا رسید.

در دقیقه ۷۶ ژوائو فلیکس با یک حرکت زیبا از بین مدافعان رئال گذشت و در مقابل لونین قرار گرفت اما ضربه‌اش با واکنش زیبای لونین مواجه شد.

رئال در ۱۵ دقیقه پایانی بازی را مدیریت کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشت اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یافت و رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شد.

25 دی 1402 ساعت 00:04

کارت زرد و قرمزدرگیری‌های بازیکنان دو تیم تا جایی ادامه داشت که آرائوخو که در نیمه اول با خطا بر روی وینیسیوس، کارت زرد گرفته بود، مجددا خطا کرد تا با کارت زرد دوم روبرو شود و زمین بازی را ترک کند تا شاگردان ژاوی ده نفره شوند.

1978784
24 دی 1402 ساعت 23:56

توپ گلاین بار نوبت به یک برزیلی دیگر رسید. رودریگو با نفوذ به داخل محوطه جریمه توپ را از کنار دست پنیا، به کنج دروازه فرستاد تا خیال آنچلوتی از برد در سوپرکاپ راحت باشد.

24 دی 1402 ساعت 23:43

با شروع نیمه دوم، به نظر می‌رسید بازیکنان بارسلونا با دستور ژاوی تهاجمی‌تر بازی کنند اما باز هم آشفتگی خط دفاع این تیم باعث می‌شود رئالی‌ها به صورت ناگهانی در نزدیکی دروازه این تیم خلق موقعیت کنند.

24 دی 1402 ساعت 23:09

پنالتی گل شدهوینیسیوس خودش پشت توپ ایستاد تا آسان‌ترین کار را برابر پنیا داشته باشد و موفق به ثبت هت‌تریک شود.

24 دی 1402 ساعت 23:08

دقیقه ۳۸ روی ارسال بازیکنان رئال به سمت محوطه بارسلونا، میان وینیسیوس و آرائوخو برخورد صورت گرفت تا هم آرائوخو کارت زرد بگیرد و هم یک پنالتی تقدیم رئال مادرید کند.

24 دی 1402 ساعت 23:04

توپ گلبالاخره حملات بارسلونا جواب داد. پس از فشارهای زیادی که روی دروازه رئال مادرید ایجاد شد، بالاخره در دقیقه ۳۴، لواندوفسکی با حضور در قوس محوطه جریمه با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه لونین فرستاد.

ویدئو: 322001
24 دی 1402 ساعت 22:54

بعد از دو گلی که رئال در ابتدای بازی به ثمر رساند، آبی و اناری پوشانِ بارسلونا در تلاش هستند تا بتوانند خود را به سمت دروازه رئال مادرید نزدیک کنند اما اغلب درگیری‌های مرکز زمین باعث شده امر بازی‌سازی بارسایی‌ها با خلق موقعیت همراه نشود.

24 دی 1402 ساعت 22:42

کرنومتر بازیکنان بارسا پس از دریافت دو گل تازه سعی داشتند به سمت دروازه رئال حمله کنند که ابتدا ضربه تورس به تیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند، لونین مانع از گلزنی لواندوفسکی شد‌.

24 دی 1402 ساعت 22:41

توپ گلدر دقیقه یازدهم باز هم خط دفاع بارسلونا پراشتباه ظاهر شد. حرکت خوب رودریگو در عمق خط دفاع بارسا، با نفوذ وینیسیوس به نقطه کور پنیا همراه شد تا نمایشگر ورزشگاه دبل وینیسیوس را نمایش دهد.

ویدئو: 321995
24 دی 1402 ساعت 22:39

توپ گلدر دقیقه هفتم بازی روی غفلت خط دفاع بارسلونا، وینیسیوس به عمق خط دفاع بارسا نفوذ کرد و با گذر از پنیا، کار زیبای خودش را تکمیل کرد تا رئال یک بر صفر جلو بیفتد.

ویدئو: 321991
مشاهده بیشتر

دیدگاه‌ها