کد خبر : 1994506 | 24 دی 1402 ساعت 22:56 | 22.4K بازدید | 38 دیدگاه

دو گل در 10 دقیقه: وینیسیوس رونالدو شد! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، تنها در دو دقیقه دو بار دروازه بارسلونا را در فینال سوپر جام باز کرد.

دو گل در 10 دقیقه: وینیسیوس رونالدو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اول شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

رئال مادرید موفق شد در دقیقه 7 توسط وینیسیوس به گل برسد. جود بلینگام در میانه میدان صاحب توپ بود و به زیبایی و از بین چهار مدافع بارسایی که او را احاطه کرده بودند وینیسیوس را که درست روی خط آفساید ایستاده بود پیدا کرد و این ستاره هم پاس بلینگام را دریافت و به محوطه جریمه نفوذ کرد و با رد شدن از اینیاکی پینیا موفق شد گل اول رئال را به ثمر برساند. خط دفاع رئال با تصور آفساید و با ناهماهنگی برای این صحنه متوقف شدند و به دنبال وینیسیوس نرفتند. وینیسیوس بعد از این گل در دقیقه 7 خوشحالی کریستیانو رونالدو را که در ورزشگاه حضور داشت را تقلید کرد و فریاد کشید: سیو! همچنین بعد از آن با تقلید حرکت پرتاب توپ به حلقه بسکتبال به گلزنی خودش اشاره کرد.

1978691
1978693

گل دوم وینیسیوس باز هم روی جا ماندن عجیب دفاع بارسا و تنها در دو دقیقه بعد به ثمر رسید. رودریگو پاس بلندی را در میانه‌های میدان و در زمین بارسا دریافت کرد درحالی که مدافعان این تیم به هوای آفساید چند ثانیه متوقف شدند و رودریگو فرار خود را تا محوطه جریمه آغاز کرد و پاس را در دهانه دروازه و در سمت چپ به وینیسیوس رساند و این بازیکن با پرت کردن خودش موفق به باز کردن دروازه حریف برای دومین بار شد و نیمکت رئال را به وجد آورد. مدافعان بارسا سعی کردند روی این صحنه عقب ماندن خود را جبران کنند اما باز هم به موقع برای قطع پاس رودریگو به وینیسیوس حاضر نشدند تا رئال دوباره به لطف تعلل دفاع بارسا به گل برسد.

1978694
1978695

دیدگاه‌ها