کد خبر : 1994507 | 24 دی 1402 ساعت 23:05 | 53.5K بازدید | 16 دیدگاه

پاسخ کوبنده کاسیاس به مدافع سابق بارسا! (عکس)

مارک باترا و ایکر کاسیاس قبل از شروع بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا در اینستاگرام با هم کل‌کل کردند.

پاسخ کوبنده کاسیاس به مدافع سابق بارسا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اول شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفته‌اند. 

1978698

به همین مناسبت اول مارک بارترا، مدافع سابق بارسلونا، یک استوری از گلی که با پیراهن بارسا در دقیقه 68 بازی فینال کوپا دل ری در سال 2014  مقابل رئال و در دروازه ایرک کاسیاس به ثمر رساند گذاشت و در آن نوشت: "یک روز کلاسیک و دوست من ایکر کاسیاس". در این صحنه مارک بارترا روی یک ارسال با ضربه سر دروازه کاسیاس را باز کرده بود.

1978697

ایکر کاسیاس هم در برابر او کم نیاورد و یک صحنه از کارتون مشهور رود رانر معروف را استوری کرد و بارترا را به خاطر اینکه روی گل معروف گرت بیل در همان بازی جا ماند مسخره کرد. او به شکلی استوری را تنظیم کرد که شترمرغ معروف کارتون گرت بیل و گرگ مارک بارترا قرار گرفت.

فینال 2014 یکی از به‌یادماندنی‌ترین فینال‌های بین دو تیم بود که در آن بارسا ابتدا با گل بارترا پیش افتاد، اما رئال موفق شد کام بک بزند و با گل معروف گرت بیل که حدود 45 متر را با سرعت طی کرد و بارترا را جا گذاشت 2-1 پیروز شد و این صحنه را به یکی از مهمترین لحظات تاریخ بازی‌های دو تیم تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها