کد خبر : 1994530 | 25 دی 1402 ساعت 03:57 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

می‌دانستیم چه چیزی در انتظار ماست؛

کاتانچ: مسی در تیم ما غایب بود!

سرمربی تیم ملی ازبکستان می‌گوید غیبت الدور شومورودوف، از نظر تهاجمی به این تیم آسیب خواهد زد.

کاتانچ: مسی در تیم ما غایب بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان روز شنبه در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر سوریه قرار گرفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. ازبکستان در شرایطی موفق به پیروزی در این مسابقه نشد که چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد اما مهاجمان این تیم در ضربات آخر کم دقت بودند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

سرچکو کاتانچ یک روز پس از این مسابقه در گفت‌وگویی با خبرنگاران به تاثیر غیبت الدور شومورودوف روی عملکرد تیمش اشاره کرد و گفت: الدور از زمانی که من به اینجا آمده‌ام 10-15 گل به ثمر رسانده است. او مهاجم قدرتمندی است و قبل از مسابقات می‌دانستم بدون حضور او چه چیزی در انتظار ماست. اگر تیمی برجسته‌ترین بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشد، تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

سرمربی اسلوونیایی اضافه کرد: اگر لیونل مسی تیم ملی آرژانتین را ترک می‌کرد، آرژانتین تحت تاثیر آن قرار می‌گرفت. وقتی بهترین مهاجم تیم بیرون در ترکیب نباشد، تیم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و این طبیعی است. ما باید جایگزین‌هایی برای گلزنی پیدا کنیم. تیمی که بهترین گلزن خود را نداشته باشد، متفاوت خواهد بود. البته تلاش برای گلزنی فقط به مهاجمان مربوط نمی‌شود، بلکه به نحوه بازی، بازی سریع، آماده سازی حملات متفاوت و خیلی مسائل دیگر مربوط می‌شود.

کاتانیچ همچنین عنوان کرد: انتظار نداشتم سوریه با ترکیب دفاعی بازی کند، اما در هر صورت هر تیمی حق دارد به گونه‌ای بازی کند که برای رسیدن به اهدافش مناسب است. ما باید خود را با حریف وفق بدهیم.

ازبکستان روز پنجشنبه در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هند می‌رود. سرمربی ازبکستان در این باره گفت: باید در دور بعد هند را شکست دهیم. من دیدم که هند سخت دفاع می‌کند، اما ما باید خود را با آن وفق دهیم. بازیکنان حاضر در زمین باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنند. ممکن است بازی با استرالیا برای ما راحت‌تر باشد، اما فعلا بازی با هند در پیش است.

دیدگاه‌ها