کد خبر : 1994534 | 25 دی 1402 ساعت 04:09 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

چله‌ کاپیتانی حاج‌صفی به دیدار با فلسطین رسید

شانزدهمین کاپیتان تیم ملی در آسیا

احسان حاج‌صفی شانزدهمین کاپیتان تاریخ تیم ملی در ادوار جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

شانزدهمین کاپیتان تیم ملی در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در همان اولین تصویر شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای تیم ملی کشورمان حضور احسان حاج‌صفی با بازوبند کاپیتانی، یک قاب جدید در تاریخ آسیا بود.

حضور حاج‌صفی، آن هم با بازوبند کاپیتانی، در شرایطی که پس از حضور در ادوار مختلف از جمله ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ به تازگی در جام ملت‌های آسیا برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

در تاریخ حضور تیم ملی در ادوار جام ملت‌های آسیا، ۱۵ بازیکن بازوبند کاپیتانی را به بازو بستند و در دوره گذشته نیز امید ابراهیمی در غیبت اشکان دژاگه مقابل عراق این کار را انجام داد؛ جدای از امید ابراهیمی، حسن حبیبی، مصطفی عرب، پرویز قلیچ‌خانی، ناصر حجازی، محمد پنجعلی، سیروس قایقران، مجتبی محرمی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و اشکان دژاگه پیش‌تر بازوبند کاپیتانی را در چارچوب جام ملت‌های آسیا روی بازوی خود دیده بودند و حالا نوبت به حاج‌صفی رسید.

حاج‌صفی با حضور به عنوان کاپیتان، شمار تعداد بازی‌هایی که به صورت کاپیتان انجام داده را به عدد ۴۰ رساند و البته فاصله بسیار زیادی با دو نام اسطوره‌ای فوتبال ایران دارد؛ علی دایی در ۸۰ بازی ملی و جواد نکونام در ۵۶ بازی ملی کاپیتان تیم ملی بودند تا رسیدن حاج‌صفی به این آمار کمی دور به نظر برسد.

دیدگاه‌ها