کد خبر : 1994539 | 25 دی 1402 ساعت 05:29 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

مرتضی: نزدیک‌ترین یار دوازدهم تیم ملی و قلعه‌نویی

مرتضی پورعلی‌گنجی علی‌رغم حسرت همراهی تیم ملی در جدال مقابل فلسطین اما این فرصت را یافته تا در کنار شاگردان قلعه‌نویی حضور یابد.

مرتضی: نزدیک‌ترین یار دوازدهم تیم ملی و قلعه‌نویی

به گزارش “ورزش سه”، پورعلی‌گنجی که به دنبال تداوم حضور پرتکرار خود در جام ملت‌ها بود و بعد از استرالیا و امارات، این بار به دنبال نمایشی موفق با پیراهن ایران در قطر بود، با بدشانسی بزرگی مواجه شد و آسیب‌دیدگی رباط صلیبی در جریان دیدار تیم ملی او را از این رویا دور کرد.

با این حال امیر قلعه‌نویی با تصمیمی جالب توجه و قابل تحسین این فرصت را به پورعلی‌گنجی داده تا به عنوان همراه، در کنار این تیم در قطر حضور یافته و به این شکل کمی از حسرت او کاسته شود.

1978757

مدافع میانی پرسپوليس و تیم ملی که گفته می‌شود طی سه ماه آتی به شرایط بازی بازخواهد گشت، به این شکل در پایان بازی مقابل فلسطین و بعد از برتری چهار گله شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور خود در کنار ملی‌پوشان را به رخ کشید. پورعلی‌گنجی که مطمئنا در صورتی که دچار این بدشانسی و مصدومیت نمی‌شد، یکی از ارکان اصلی تیم ملی در این جام محسوب می‌شد، در پایان بازی با همراهی قلعه‌نویی در جشن پیروزی و قدردانی از هواداران ایرانی حاضر در استادیوم حضور یافت و باید دید در پایان این تورنمنت چه اتفاقی در انتظار ایران خواهد بود و آیا رویای این تیم محقق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها