کد خبر : 1994543 | 25 دی 1402 ساعت 00:17 | 33K بازدید | 106 دیدگاه

وینیسیوس همه‌جوره زهرش را به بارسا ریخت! (عکس)

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، در نیمه دوم دیدار سوپرجام مقابل رئال مادرید بعد از خطا روی وینیسیوس اخراج شد.

وینیسیوس همه‌جوره زهرش را به بارسا ریخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اول شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفته‌اند. 

بازی با نتیجه 4-1 به سود رئال دنبال می‌شد و هر 4 گل کهکشانی‌ها روی اشتباهات خط دفاعی بارسا به ثمر رسیدند. یکی از این اشتباهات مربوط به گل سوم و پنالتی مشکوکی بود که به دلیل خطای آرائوخو روی وینیسیوس در نیمه اول اتفاق افتاد. آرائوخو بعد از آن صحنه کارت زرد گرفت و وینیسیوس هم گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

1978759

آرئوخو در نیمه دوم هم با یک اشتباه و یک خطای بی مورد در سختترین لحظات بازی تیمش را به دیدسر بیشتر انداخت و 10 نفره کرد. در نیمه زمین بارسا و کنار خط افقی زمین روی یک درگیری، آرائوخو برای گرفتن توپ از وینیسیوس روی مچ پای او رفت و ستاره برزیلی هم خودش را روی زمین انداخت و داور را برای دادن کارت زرد دوم به آرائوخو مجاب کرد. اتفاقی که در نهایت رخ داد و مدافع بارسا در جنگ روانی با وینیسیوس فقط 70 دقیقه دوام آورد و اخراج شد. بارسا باید 20 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کند. وینیسوس بعد از کارت قرمز آرائوخو شروع به خندیدن کرد که همین مسئله باعث خشم نیمکت بارسا شد.

1978761

دیدگاه‌ها