کد خبر : 1994572 | 25 دی 1402 ساعت 01:15 | 3.1K بازدید | 15 دیدگاه

لانس ۰-۲ پی‌اس‌جی: پیروزی بی‌دردسر تیم انریکه

پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خارج از خانه لانس را ۲-۰ شکست داد.

لانس ۰-۲ پی‌اس‌جی: پیروزی بی‌دردسر تیم انریکه

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن مهمان لانس بود. در نهایت این دیدار با گل‌های بردلی بارکولا و کیلیان امباپه، با نتیجه ۲-۰ به نفع پی‌اس‌جی خاتمه یافت.

در پنجمین دقیقه بازی پس از حرکت واهی، پریرا او را در محوطه جریمه پی‌اس‌جی سرنگون کرد و داور برای میزبان پنالتی گرفت. فرانکوفسکی مسئولیت زدن ضربه را به عهده گرفت اما ضربه‌اش را به وسط دروازه زد و دوناروما آن را به راحتی گرفت.

در ادامه سرعت بازی کاهش یافت تا اینکه یک بار دیگر لانس به دروازه پی‌اس‌جی نزدیک شد. این بار واهی در دقیقه ۲۲ شوت خوبی را به سمت دروازه زد که باز هم دوناروما مانع گلزنی میزبان شد.

در دقیقه ۳۰ بارکولا روی پاس امباپه به توپ رسید. او در سمت چپ محوطه جریمه بود و از همان جا جلو رفت و موفق شد با ضربه‌ای چیپ دروازه حریف را بگشاید.

1978804

در یک ربع پایانی نیمه اول بازی به شکل آرامی دنبال شد و کارت قرمز جاناتان گرادیت و ۱۰ نفره شدن لانس در دقیقه ۳+۴۵ تنها اتفاق مهم این بازه بود.

در دقیقه ۵۵ ال‌آینائویی در لبه محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما دوناروما با واکنشی زیبا او را هم ناکام گذاشت.

در ادامه هیچکدام از دو تیم نتوانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند و از خلق موقعیت عاجز بودند. تنها موقعیت این دقایق ضربه رویز از سمت راست محوطه جریمه لانس بود که با اختلاف نه‌چندان زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سپس باز هم بازی در میانه میدان دنبال شد و اتفاقی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۸۹ دمبله توپ را به امباپه در مقابل دروازه رساند و او موفق شد گل دوم را هم بزند.

1978806

درنهایت بازی با نتیجه ۲-۰ تمام شد. شاگردان لوئیس انریکه با این برد در صدر جدول ۴۳ امتیازی شدند.

دیدگاه‌ها