کد خبر : 1994575 | 25 دی 1402 ساعت 07:18 | 87.7K بازدید | 62 دیدگاه

ورود منصوریان با لپ‌تاپ: شغل جدید سرمربی معروف!

علیرضا منصوریان، کارشناس امروز برنامه فوتبال برتر بود که با تسلط کافی درباره تیم ملی اظهار نظر کرد.

ورود منصوریان با لپ‌تاپ: شغل جدید سرمربی معروف!

به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان بعد از نزدیک به دو سال، به دوری خود از صدا و سیما پایان داد و با پذیرفتن دعوت مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر، به عنوان کارشناس بازی ایران و فلسطین در استودیو حضور پیدا کرد.

منصوریان که خود سابقه کسب مقام سومی آسیا همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ را دارد، با تسلط و آگاهی کامل از شرایط این روزهای تیم ملی در برنامه حاضر شد و پیش‌بینی‌هایی که انجام داد، همه درست از آب درآمد.

او که شوخ‌طبعی خاص به خود را همیشه دارد، در ابتدای برنامه شوخی جالب توجهی با هدست‌هایی که در گوش داشت انجام داد و ضمن طعنه به فدراسیون فوتبال به محمدحسین میثاقی گفت: «ای کاش برای داوران لیگ برتر هم بیست دست از این هدست‌ها بخرید تا مشکل نداشته باشند. من حاضر بودم این کار را انجام دهم و بخرم اما…»

در این حین میثاقی میان حرف‌های منصوریان پرید و گفت: «اتفاقا ما حاضر بودیم بخریم. اگر بخرید توقع دارند وی‌ای‌آر هم بخرید.»

علی منصور ادامه داد: «اما ترسیدم بخرم و هدیه بدهم و پس‌فردایی در یک بازی، تیمم یک گلی بزند که به تیر دروازه خورده و وارد دروازه شده و بگویند منصوریان برای داوران هدست خریده است!»

1978817

وی در ادامه مدت زیادی را به کارشناسی شرایط تیم ملی پرداخت و تمام پیش‌بینی‌های که انجام داد، درست از آب درآمد. به طور مثال منصوریان معتقد بود با توجه به شناختی که از قلعه‌نویی دارد با سیستم چهار دفاعه و به صورت ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند که دقیقا هم چنین اتفاقی رخ داد.

در ادامه او گفت قلعه‌نویی به دنبال سیستم چرخشی در مرحله مقدماتی است و امکان دارد از همین بازی اول به برخی بازیکنان بزرگ خود استراحت دهد تا در مراحل حذفی بهترین ترکیب را داشته باشد و این اتفاق هم رخ داد.

منصوریان هم‌چنین در ادامه خاطراتی از زمان جذب مهدی قایدی توسط استقلال که با نظر او انجام شده بود، به زبان آورد. وی معتقد بود که قایدی بازیکنی است که با توجه به تکنیکی که دارد، می‌تواند گره از کار تیم ملی باز کند. این بازیکن در همان دقایق اول مسابقه، تاثیر مستقیم روی گل نخست تیم ملی داشت و هم‌چنین گل سوم را برای ایران به ثمر رساند تا ستاره درخشان زمین اجوکیشن سیتی باشد.

1978818

یکی از نکات جالب توجه حضور منصوریان در فوتبال برتر، استفاده از لپ‌تاپ از ابتدا تا انتهای برنامه بود. اما جالب‌تر اینکه، وقتی از یکی از نزدیکان او پرسیدیم که در لپ‌تاپ چه بوده است، جواب داد که یادداشت‌های فنی علی منصور برای تیم ملی مقابل او باز بوده و هم‌چنین سایت «ورزش سه» را به صورت آنلاین چک می‌کرده تا با آگاهی از آخرین اخبار و‌ نکات روی آنتن زنده صحبت کند.

او‌ هم‌چنین در پایان درخواست ویژه‌ای از وزیر ورزش داشت و حمایت کاملی از بازیکنان تیم ملی انجام داد و گفت: «از وزیر ورزش درخواست دارم که فوتبالیست‌های ما وارد چالش با ورزشکاران دیگر رشته‌ها نکنند. حق امثال حسن یزدانی و دیگر قهرمانان بزرگ ما در دیگر ورزش‌ها هست که آن‌ها هم حواله خودرو دریافت کنند. اما وقتی یک قولی به بازیکنان ما داده‌اند، انجامش دهند و به مانند آن را هم برای دیگر قهرمانان این سرزمین داشته باشند».

دیدگاه‌ها