کد خبر : 1994578 | 25 دی 1402 ساعت 07:31 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بانگا به‌زودی به آرژانتین می‌‎رود

اتفاق عجیب برای هم‌بازی مسی: ریکلمه رودست خورد!

در شرایطی که بانگا قرار بود با ریکلمه از بوکا جونیورز مذاکره کند، زمان سفر این دو چهره باعث شد تا بوکا از مذاکره عقب بماند.

اتفاق عجیب برای هم‌بازی مسی: ریکلمه رودست خورد!

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات ژانویه آغاز شده و در این بین تیم‌های بزرگ فوتبال آرژانتین از یک طرف استعدادهای خود را به تیم‌های بزرگ اروپا معرفی می‌کنند و از طرف دیگر در تلاش هستند برای شروع فصل جدید رقابت‌ها سعی کنند تا ستارگان قدیمی فوتبال آرژانتین را به این کشور بازگردانند.

یکی از این نفرات که دوست دارد دوباره به کشورش برگردد، اور بانگا ستاره آرژانتینی سابق سویا و فعلی الشباب عربستان است که در خاورمیانه روزهای خوبی ندارد. خوان رومن ریکلمه رئیس جدید باشگاه بوکا قرار بود در تعطیلات کریسمس با خانواده و او دیدار کند اما اور بانگا با توجه به شرایط ادامه داشتن لیگ عربستان، در آن مقطع به آرژانتین نرفت و حالا که به کشورش برگشته، ریکلمه برای بررسی یک اتفاق محرمانه در باشگاه بوکا جونیورز راهی آمریکا شده و قرار نیست تا جمعه به کشورش برگردد.

از این رو باشگاه نیولز اولد بویز، باشگاه دوران کودکی لیونل مسی، از این فرصت استفاده کرده و به تازگی با او وارد یک مذاکره شده و شرایط بسیار صمیمانه ارزیابی می‌شود.

1521542

اور بانگا 35 ساله شده و در طول دوران فوتبالی خودش مسیرش را از بوکا شروع کرد و پس از آن در ماجراجویی اروپایی خودش راهی والنسیا، اتلتیکومادرید، سویا و اینتر شد و حتی یک مقطع کوتاه از والنسیا به نیو اولد بویز قرض داده شد. او اکنون کاپیتان الشباب عربستان است و در این فصل، 19 بازی انجام داده و 2 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده است.

قرارداد همبازی سابق لیونل مسی در سه جام جهانی 2010، 2014 و 2018 در پایان فصل با الشباب عربستان به پایان می‌رسد و این تیم قصد دارد در ادامه پروژه نقل و انتقالاتی خودش پس از جذب یانیک کاراسکو می‌خواهد پس از جدایی اور بانگا قدمی بزرگ برای جذب نام‌های بزرگ‌تر بردارد.

دیدگاه‌ها