کد خبر : 1994580 | 25 دی 1402 ساعت 01:36 | 35.3K بازدید | 36 دیدگاه

پرز: امشب وقت شادی است، از امباپه حرف نزنید!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بعد از قهرمانی تیمش در سوپرجام اسپانیا حاضر نشد به سوالی در مورد کیلیان امباپه پاسخ دهد.

پرز: امشب وقت شادی است، از امباپه حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اول شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در یک بازی جنجال‌برانگیز رئال مادرید موفق شد 4-1 پیروز شود و فاتح سوپرجام اسپانیا شود. فلورنتینو پرز بعد از بازی با موویستار مصاحبه کرد.

بولت تراکتورخوشحالی از پیروزی؟
"خوشحالم چون هواداران از دیدن یک بازی خوب خوشحال هستند. همان‌طور که دیدید، هواداران رئالی زیادی اینجا در عربستان هستند که یکی از شادترین شب‌هایشان را سپری کردند."

بولت تراکتورگل‌‌های زیادی به ثمر رساندید؟
"در این تورنمنت ها‌ شامل دو بازی، طبیعی است که چنین اتفاقاتی بیفتد، ما در هر دو بازی خیلی خوب بازی کردیم، گل زدیم، مردم خوشحال شدند و به هواداران اینجا پیام دادیم که ما تیم بزرگی داریم و هر سال سخت کار می‌کنیم تا صدها میلیون نفر از آنها را امیدوار کنیم."

بولت تراکتورکیفیت وینیسیوس؟
"او تقریبا همیشه می‌درخشد، امروز لیاقتش را داشت و بسیار خوشحال است. تلاشی که او در هر بازی انجام می‌دهد فوق العاده است، به همین دلیل او یکی از بهترین‌های جهان است. او بسیار جوان است، او خوشحال است و هر سال بهتر می‌شود."

1978824

بولت تراکتورماجرای کیلیان امباپه به کجا رسید؟
"امروز واقعا روزی نیست که در مورد این موضوع صحبت کنیم، روزی است که به بازیکنانی که داریم تبریک بگوییم، نه بازیکنان تیم‌های دیگر."

بولت تراکتورتمدید آنچلوتی؟
"او واقعاً مربی‌ای است که به سبک مادریدی‌ها می‌آید، به دلیل نحوه درک فوتبال و رفتار مثال زدنی‌اش در هر بازی، رئال مادرید و آنچلوتی به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند."

بولت تراکتوررابطه با لاپورتا چگونه است؟
"خیلی خوب. ما روابط سازمانی بسیار خوبی داریم. من تلاش آنها را می‌دانم. امروز او ناراحت است، همان‌طور که من خوشحالم."

بولت تراکتورآنها به داوری معترض بودند؟
"روزی نیست که در مورد داوری صحبت نشود، من نگران همه چیزهایی هستم که فوتبال را احاطه کرده است، اما امروز فقط از شور و شوق هواداران شاد هستم."

دیدگاه‌ها