کد خبر : 1994589 | 25 دی 1402 ساعت 08:39 | 64K بازدید | 33 دیدگاه

یک گلزن خوب دارید و در دفاع عالی هستید؛

مایکل اوون: برای ایران آرزوی موفقیت دارم

ستاره سابق تیم ملی انگلیس برای ایران در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

مایکل اوون: برای ایران آرزوی موفقیت دارم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دوحه در حال برگزاری است و نگاه‌های هواداران و اهالی فوتبال در جهان را به خود جلب کرده است، مایکل اوون، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و لیورپول، در گفت‌وگویی در خصوص تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها صحبت کرده است.

ویدئو: 322010

اوون با اشاره به پیشرفت فوتبال آسیا می‌گوید: کره تیم خیلی خوبی است و آنها کسی مثل سون را دارند. من مطمئنم آنها عملکرد خوبی خواهند داشت‌. فوتبال آسیا روز به روز بهتر می‌شود. در واقع فوتبال در سراسر رو به بهبود است و مردم همه دنیا به فوتبال علاقه‌مند شده‌اند. تاکتیک‌های فوتبال برای همه شناخته شده است.

اوون ادامه می‌دهد: وقتی من کوچک بودم، می‌شد که در بازی‌های فوتبال نتایج ۱۰-۰ و ۱۲-۰ ببینید. جوان که بودم انگلیس ترکیه را ۱۰-۰ و ۹-۰ می‌برد اما حالا ترکیه یک تیم بسیار خوب است. بنابراین بنظرم سطح فوتبال دنیا رو به بهبود است. اما در آسیا فکر می‌کنم کره یک تورنمنت خوب خواهد داشت و از طرفی ژاپن هم همیشه قوی بوده است. فکر می‌کنم ژاپن بیشترین شانس را دارد.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس در خصوص شرایط تیم ملی ایران می‌گوید: امیدوارم ایران تورنمنت خوبی داشته باشد. تیم ملی ایران تیم خوبی بوده و همیشه قوی بوده‌اند. فکر نمی‌کنم در این دوره از جام ملت‌های آسیا تفاوت زیادی بین تیم‌های مختلف وجود داشته باشد. امیدوارم ایران نتیجه خوبی بگیرد. البته تیم شما یک گلزن خوب دارد و تیم‌تان هم خیلی قوی است. هر زمان که به نتایج تیم‌های فوتبال در سراسر جهان نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم که ایران در دفاع خیلی خوب است. امیدوارم که خوب نتیجه بگیرند و من هم با دقت پیگیر آنها خواهم بود.

دیدگاه‌ها