کد خبر : 1994595 | 25 دی 1402 ساعت 08:11 | 25.9K بازدید | 40 دیدگاه

واکنش پلتفرم کاریابی به شایعه اخراج: سلام ژاوی!

یک پلتفرم کاریابی در اسپانیا به شایعات اخراج ژاوی هرناندز واکنش نشان داد‌.

واکنش پلتفرم کاریابی به شایعه اخراج: سلام ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ژاوی هرناندز به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود. او که فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده، امشب مقابل رئال مادرید ضربه بزرگی متحمل شد.

بارسایی‌ها امیدوار بودند با پیروزی در بازی امشب برابر رئال مادرید و قهرمانی در سوپرجام، بحران در باشگاه‌شان را به‌طور کامل خاتمه دهند. ژاوی بازی ال‌کلاسیکوی سوپرجام را بهترین فرصت برای خروج از بحران می‌دید.

او می‌توانست با پیروزی و قهرمانی خودش را انتقادات نجات دهد. از زمانی که بارسا در بحران گیر افتاده، بیشترین بار بر روی ژاوی است. او علاوه‌بر انتقادات هواداران و رسانه‌ها از سبک بازی تیم، باید شایعات در مورد آینده او و اخبار در مورد احتمال اخراج را نیز تحمل کند.

بازی‌ای که تصور می‌شد راه نجات ژاوی است، برای او تبدیل به یک کابوس و تونل وحشت شد. شکست ۴-۱ دوباره موج انتقادات و اخبار و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج ژاوی را افزایش داد.

همین باعث شد اکانت اکس (توییتر سابق) پلتفرم اینفوجابز، که یک پلتفرم کاریابی در اسپانیا است هم با این موضوع شوخی کند. این صفحه عکسی از ژاوی پست کرد و با اشاره به اینکه او قرار است به‌زودی بیکار شود، نوشت:«سلام، ژاوی!»

1978840

دیدگاه‌ها