کد خبر : 1994602 | 25 دی 1402 ساعت 09:46 | 6.3K بازدید | 14 دیدگاه

انریکه: پاری سن ژرمن متخصص رقابت است

لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، از توانایی رقابت تیمش با حریفان بسیار راضی است.

انریکه: پاری سن ژرمن متخصص رقابت است

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ یک فرانسه به مصاف لانس رفت و توانست این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

تیم حریف این فرصت را داشت که در دقیقه ششم بازی از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند و این پی اس جی بود که با درخشش کیلیان امباپه که یک پاس گل ارسال کرد و یک گل زد سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. 

انریکه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من از کل بازی بسیار راضی هستم. فکر می‌کنم تیم من توانایی رقابت در هر دیداری را دارد، خصوصا اگر آن بازی در سطحی بالا برگزار شود. بازی امروز هم از این قاعده مستثنی نبود چون لانس تیمی است که خیلی خوب پرس را اجرا می‌کند.

1971392

از شرایط تیمم در نیمه دوم خیلی راضی هستم. می‌دانم که هواداران دنبال دیدن دیداری جنون آمیز هستند اما من دوست دارم تیمم موقعیت خلق کند و گل بزند. ما باید بیشتر گل بزنیم اما امروز دو گل زدیم و چند فرصت دیگر هم داشتیم. پی اس جی 10 سال بود که در زمین لانس برنده نشده بود و حالا این طلسم را شکستیم. 

این تیم قدرت زیادی دارد و در چند ماه آینده هم به بهترین شکل ممکن آماده خواهد شد. لانس یکی از بهترین تیم‌های اروپا در زمینه پرسینگ است. ما به دنبال این بودیم که اجازه این کار را به آنها ندهیم. بازیکنانم توانستند به خوبی و حتی در لحظات غیر قابل پیش‌بینی هم واکنش نشان دهند و این موضوع مهمی برای من بود.»

دیدگاه‌ها