کد خبر : 1994614 | 25 دی 1402 ساعت 10:31 | 25.1K بازدید | 35 دیدگاه

فکر کردم توپ قرار است به بازیکن دیگری برسد

گلر ژاپن: کاملا می‌دانم من مقصر هستم

تیم ملی ژاپن در جدالی سخت و نمایشی با نتیجه ۴-۲ از سد ویتنام گذر کرد.

گلر ژاپن: کاملا می‌دانم من مقصر هستم

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی تیم ملی ژاپن در جدال با ویتنام در شروع جام ملت‌های آسیا، ژاپن پس از اینکه با نتیجه ۲ بر یک عقب افتاده بود، توانست در جریان بازی به نتیجه برگردد و گل‌های خورده را جبران کند.

حال سوزوکی گلر تیم ملی ژاپن درباره دو گلی که دریافت کرد، گفت: هر دو گل از سمت ضربات آزاد بودند و واضح است باید پیشرفت کنیم. در گل اول توپ آنقدر قوی نبود، اما ارتفاع گرفت و صحنه سختی بود. من می‌توانستم بازیکن ویتنام را ببینم، بنابراین به جای اینکه او را دنبال کنم فکر کردم ضربه می‌زند تا توپ را به بازیکن دیگری برساند.

او ادامه‌ داد: فکر نمی‌کنم جلو آمدن من کار اشتباهی بود، اما توپ هم در حال جهش بود و فکر می‌کردم حریف می‌خواهد توپ را انتقال دهد. با این حال، من در نحوه حرکت دستم اشتباه کردم. نمی‌توانستم سمتش را بخوانم، بنابراین اشتباه فنی کردم. در موقعیت درست بودم، بنابراین فکر می‌کنم. این یک اشتباه فنی بود.

گلر جوان تیم ملی ژاپن خاطرنشان کرد: من خودم را مقصر می‌دانم ولی هیچکس در تیم ما برای دریافت گل، ناله نمی‌کند. صادقانه بگویم، هیچ کس انتظار نداشت که بازی به این شکل پیش برود. اینکه ما توانستیم در نیمه اول بازی را به تساوی برسانیم و در نیمه دوم کامبک بزنیم تا همچنان خیالمان راحت باشد.

تیم ملی ژاپن در دومین بازی مرحله گروهی قرار است با تیم ملی عراق دیدار کند و پس از آن به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها