کد خبر : 1994629 | 25 دی 1402 ساعت 11:34 | 36.9K بازدید | 12 دیدگاه

اولین تصویر از سنگ مزار قیصر فوتبال (عکس)

تصویری از آرامگاه فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اولین تصویر از سنگ مزار قیصر فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بکن باوئر هفته گذشته و در سن 78 سالگی پس از طی کردن دوره طولانی بیماری از دنیا رفت و دنیای فوتبال و خصوصا طرفدارانش در آلمان را در شوک فرو برد. 

این اسطوره فقط با خواست خودش روز جمعه در آرامگاهی در شهر مونیخ که در آنجا متولد شده و رشد کرده بود دفن شد. محل تدفین او در واقع قبری است که پیش از آن پدرش و مادرش هم در آنجا به خاک سپرده شده بودند. 

همچنین پسرش که در سال 2015 و در حالی که تنها 46 سال داشت به دلیل تومور مغزی از دنیا رفت هم در فاصله بسیار کمی از او قرار دارد و یکی از دلایلش برای دفن شدن در این آرامگاه هم همین موضوع بود. 

گزینه‌های بسیاری برای محل تدفین او وجود داشت اما این ستاره سابق تیم ملی آلمان تاکید داشت که حتما در همان آرامگاهی دفن شود که پدر و مادر و پسرش را در آنجا به خاک سپرده است. 

1978900

او حالا تنها 15 متر از پسرش فاصله دارد. مرگ استفان ضربه جبران ناپذیری به او زد و یک‌بار در گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران اظهار داشت: «مرگ استفان بزرگ‌ترین فقدان زندگی من است. نمی‌دانم که آیا هرگز می‌توان با مرگ فرزند کنار آمد یا نه. احتمالا نه.»

تصویری که از مزار قیصر فوتبال آلمان منتشر شده نشان می‌دهد که دوستان و اعضای خانواده او مزارش را گل‌باران کرده‌اند و با تمام وجود به یاد بکن باوئر هستند.

دیدگاه‌ها