کد خبر : 1994636 | 25 دی 1402 ساعت 12:19 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

حضور ستاره آمریکایی هم کارساز نبود

سقوط پرافتخارترین تیم ایران به رده چهارم (عکس)

دیدار حساس و نزدیک هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با شکست مهرام و سقوط این تیم به رده چهارم همراه شد.

سقوط پرافتخارترین تیم ایران به رده چهارم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مهرام بار دیگر با استخدام مربیان و بازیکنان شاخص سعی در بازگشت به سطح اول بسکتبال ایران دارد، اما این تیم مثل گذشته کار راحتی نخواهد داشت. شاگردان فرزاد کوهیان در بازی حساس و نزدیک خود با تیم تازه وارد طبیعت که ستاره‌های خوبی را جذب کرده، با نتیجه 79 بر 76 شکست خوردند تا جای خود را در جدول به این تیم بدهند. 

در این بازی پری پتی، گارد آمریکایی و سابق شهرداری گرگان که اخیرا به ترکیب مهرام اضافه شده، حضور داشت، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. مهرام به‌عنوان پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال ایران که قبل از این بازی در رده سوم بود، با شکست نزدیک برابر طبیعت جای خود را به حریف داد و به رده چهارم سقوط کرد تا فعلا از رویاهای خود دور بماند. 

1978906
1978907
1978908
1978909

آرمان زنگنه در پایان این دیدار که عصر دیروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد، با ۵ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۲ چهره برتر میدان بود. در تیم مهرام نیز اودی آنوسیکه با ۱۰ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل  دبل کرد و با کارایی ۱۹ عملکرد بهتری نسبت به دیگر هم‌تیمی‌هایش داشت. به این ترتیب طبیعت اسلامشهر با ۹ پیروزی و ۵ شکست، هم‌امتیاز با مهرام و با ۲۳ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی سوپرلیگ قرار گرفت و مهرام شهرقدس در جایگاه چهارم ایستاد.

عکس‌ها: مریم ستاری

دیدگاه‌ها