کد خبر : 1994654 | 25 دی 1402 ساعت 13:15 | 13.7K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی ستاره ایتالیایی: حق ما این نیست

آندره‌آ بلوتی، ستاره رم، می‌گوید که این تیم باید هرچه زودتر برای تغییر شرایط و جایگاهش در جدول اقدام کند.

ناراحتی ستاره ایتالیایی: حق ما این نیست

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبه‌روی میلان قرار گرفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان ژوزه مورینیو امیدوار بودند که بتوانند شکست برابر لاتزیو و حذف از جام حذفی را در این دیدار حساس جبران کنند اما موفق به انجام این کار نشدند و سه امتیاز این بازی را هم از دست دادند تا شرایط برای آنها دشوارتر از قبل شود. 

بلوتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «مشخص است که ما مشکل داریم چون وقتی چنین شکست‌هایی را تجربه می‌کنید نمی‌توانید خوشحال یا آرام باشید. ما دربی را باختیم و از این که شرایط به این شکل پیش رفت واقعا ناراحت و مایوس شدیم. 

1891148

من فکر می‌کنم که رم امشب برنامه‌ریزی و سبک بازی خوبی داشت اما این که خوب بازی کنید و گل بخورید و عقب بیفتید، ضربه سختی به شما می‌زند. وقتی گل دوم را خوردیم سعی کردیم ضربان بازی را بالا ببریم و بیشتر ریسک کردیم. وقتی گل زدیم احساس کردم که می‌توانیم مساوی کنیم اما متاسفانه گل سوم آنها کار را تمام کرد. 

ما باید هر کاری که در توان داریم انجام دهیم تا در جدول بالا برویم چون تیمی با این پتانسیل حقش نیست که در این جای جدول باشد. شرایط در حال حاضر مطابق خواسته ما پیش نمی‌رود اما فقط به یک جرقه نیاز داریم تا بتوانیم این روند را تغییر دهیم.»

دیدگاه‌ها