کد خبر : 1994732 | 25 دی 1402 ساعت 17:57 | 15.3K بازدید | 8 دیدگاه

نباید حریفان را دست‌کم بگیریم؛

عقیلی: ترکیب اصلی تیم ملی را هنوز ندیده‌ایم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است بازیکنان تیم ملی باید حواس‌شان جمع باشد و حریفان را دست‌کم نگیرند.

عقیلی: ترکیب اصلی تیم ملی را هنوز ندیده‌ایم

به گزارش "ورزش‌سه"، هادی عقیلی، کاپیتان سابق تیم ملی و مربی فعلی گل‌گهر، درباره پیروزی 4 بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر فلسطین گفت: به هر حال پیروزی‌ای بود که غیر از آن توقعی نمی‌رفت. خدا را شکر سورپرایزی در کار نبود تا خدایی ناکرده نتیجه عجیب و غریب رقم بخورد. 

او ادامه داد: در بازی‌های اول تغییراتی در ترکیب داشتیم که در بازی‌های بعدی دیگر شاهدش نخواهیم بود و با نفراتی بازی خواهیم کرد که در بازی‌های قبلی با آنها بازی کرده‌ایم.

کاپیتان سابق تیم ملی سپس درباره شرایط کلی تیم ملی و تورنمنت بیان کرد: خب گروه ایران نسبتا آسان است و صعود کردن مشخص است. فقط برای سرگروهی باید مبارزه کرد. ایران توانایی بردن هر سه تیم را دارد. مرحله بعدی هم چندان سخت نخواهد بود، ولی بچه‌ها اصلا نباید تیم‌ها را دست‌کم بگیرند. البته بازیکنان کاملا باتجربه‌ای داریم که نسبت به این موضوع کاملا آگاهند و جوانان خیلی خوبی هم داریم.

او سپس در واکنش به این سوال که یکی از جوانان تیم هم سامان فلاح بازیکن گل گهر است، عنوان کرد: بله، امیدواریم بازی به او برسد.

عقیلی در پایان درباره 4 مدافع میانی دعوت شده به اردوی تیم ملی هم صحبت کرد و گفت: به نظرم بهترین‌ها و اصلح‌ترین‌ها دعوت شدند. به نظرم هر مربی دیگری هم همین نفرات را انتخاب می‌کرد که بهترین هستند.

دیدگاه‌ها