کد خبر : 1994767 | 25 دی 1402 ساعت 19:44 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

آنها در جهان بی‌نظیر هستند؛

پیتزی: باخت به کره ناامیدم کرد

سرمربی بحرین پس از باخت 3-1 مقابل کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا گفت این شکست باعث ناامیدی او شده است.

پیتزی: باخت به کره ناامیدم کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بحرین در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر کره جنوبی قرار گرفت و در دقیقه ۳۹ گل اول را دریافت کرد. ۶ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم عبدالله الحشاش گل تساوی را به ثمر رساند، اما این شرایط دوام نیاورد و لی کانگ این با یک ضربه فوق العاده در دقیقه 56 گل برتری کره را بازگرداند و 13 دقیقه نیز گل سوم را وارد دروازه کره کرد.

پیتزی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: من احساس ناامیدی می‌کنم. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. بازیکنان کره در بالاترین سطح مهارت دارند و من می‌گویم نه در آسیا، بلکه در جهان، عالی هستند؛ این چیزی است که به آنها کمک کرد تا نتیجه بازی را تعیین کنند.

وی افزود: محدود کردن قدرت کره در طول مسابقه سخت است و حریف بهتر از ما بود. از تیم و عملکرد راضی هستم و در نهایت مسئولیت این نتیجه بر عهده من است، زیرا من بازیکنان را انتخاب می‌کنم. این بازیکنان بر اساس آنچه در لیگ داخلی می‌بینیم، بهترین هستند.

سرمربی آرژانتینی در پایان تاکید کرد با اشاره به بازی مالزی عنوان کرد: تا بازی بعدی 5 روز فرصت داریم تا امید خود را برای صعود حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها