کد خبر : 1994770 | 25 دی 1402 ساعت 19:59 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی تایلند:

اهداف ما در جام ملت‌های آسیا بسیار منطقی است

سرمربی تایلند می‌گوید که آنها شانس آخر صعود از گروه هستند ولی برای شگفتی‌سازی می‌جنگند.

اهداف ما در جام ملت‌های آسیا بسیار منطقی است

به گزارش "ورزش سه"، ماساتادا ایشی، سرمربی تیم ملی تایلند، تایید کرد که تیمش برای حضور در جام ملت‌های آسیا که هم اکنون در قطر برگزار می‌شود، آمادگی خوبی داشته است.

تیم ملی تایلند فردا سه‌شنبه در دور اول رقابت‌های گروه ششم خود را برای رویارویی با تیم ملی قرقیزستان آماده می‌کند.

ایشی تایید کرد: تدارکات ما اینجا در قطر خوب بود و چندین جلسه تمرینی را برای آمادگی کامل برای مسابقات انجام دادیم. اکنون کاملا آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی تایلند در خصوص ترکیبی که در این مسابقات شرکت خواهد کرد، گفت: هنوز ترکیب را مشخص نکرده‌ام، انتخاب بازیکنان اصلی به تمرکز و آمادگی آنها بستگی دارد، به خصوص که به دنبال ارائه بهترین عملکرد ممکن هستیم.

1979103

وی در خصوص رویارویی با قرقیزستان نیز گفت: آماده بازی هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در ابتدای راه در مسابقات به نتیجه مثبت برسیم.

او افزود: ما حریف را به خوبی بررسی کرده‌ایم و توانسته‌ایم نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. تیم ملی قرقیزستان سرعت خوبی در انتقالات هجومی دارد. اما سعی می‌کنیم با زیر نظر گرفتن مهره‌های کلیدی حریف و کنترل آنها، از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

مربی تایلند گفت: با وجود اینکه در این گروه و در میان تیم‌های مدعی برای صعود به دور بعد در رده آخر قرار داریم، اما می‌توانیم در مسابقات شگفتی سازی کنیم.

دیدگاه‌ها