کد خبر : 1994771 | 25 دی 1402 ساعت 19:58 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

تالار بسکتبال آزادی به نام محمود مشحون شد

تالار بسکتبال آزادی با حضور وزیر ورزش به نام زنده یاد محمود مشحون نامگذاری شد.

تالار بسکتبال آزادی به نام محمود مشحون شد

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دوشنبه، ۲۵ دی ماه، تالار بسکتبال آزادی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جواد داوری رئیس فدراسیون، حامد حدادی کاپیتان سابق تیم ملی، مهران سررشته سرپرست سابق تیم ملی، عنایت آتشی عضو هیئت رئیسه، رضا مشحون رئیس سابق تیم‌های ملی، محسن معزی‌فر دبیرکل فدراسیون و خانواده آن مرحوم به نام زنده‌یاد محمود مشحون، رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال، نامگذاری شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در آغاز این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان اظهار داشت: در جایگاه رییس فدراسیون نه، در جایگاه بازیکنی که ۱۵ سال در کنار آقای مشحون بوده‌ام صحبت می‌کنم، ایشان به گردن من حق دارد. همیشه اگر مشکلی برایم پیش می‌آمد، پیش ایشان می‌رفتم و  حکیمانه و پدرانه با من صحبت میکردند. ما افتخار می‌کنیم سال‌ها کنار ایشان بودیم، آقای مشحون انسان بسیار تاثیرگذاری بود. نامگذاری این سالن به لطف وزارت ورزش و جوانان مساعدت وزیر محترم انجام می‌شود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در ادامه این مراسم عنوان کرد: خوشحال هستم که در این مراسم حضور دارم. از فدراسیون بسکتبال جهت برگزاری این مراسم و نامگذاری تالار آزادی که جزء خاطرات آن مرحوم است، تشکر می‌کنم. این کار حداقل وظیفه‌ای است که خانواده بسکتبال انجام داده است. زنده‌یاد مشحون گردن نه تنها رشته بسکتبال بلکه گردن ورزش کشور حق داشتند، ایشان سال‌ها خدمات ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف ورزش کشور داشتند.

هاشمی ادامه داد: مرحوم مشحون چهار دوره مدیریت فدراسیون بسکتبال را برعهده داشت. در دوره مسئولیت بنده ایشان ارتباط مستقیم با من داشت و از نزدیک شاهد تلاش‌ها و زحمات ایشان بودم. مرحوم مشحون فعالیت‌های خوبی در راستای گسترش و توسعه این ورزش داشت و نام او در ورزش کشور به خصوص در رشته بسکتبال کشور ماندگار است. باید بگویم او پدر بسکتبال نوین ایران است و جامعه بسکتبال مدیون زحمات این بزرگ مرد است و خواهد بود.

وزیر ورزش اضافه کرد: زمانی که به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک فعالیت می‌کردم، این سعادت را داشتم تا از تجربیات این مرد بزرگ استفاده کنم. آن زمان مرحوم مشحون به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در کنار ما بود. برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده بودیم تا از ظرفیت‌های این بزرگ مرد، در حوزه ورزش استفاده کنیم، اما اجل فرصت نداد. ما وظیفه خود می‌دانیم که همیشه از مرحوم مشحون یاد کنیم.

دیدگاه‌ها