کد خبر : 1994789 | 25 دی 1402 ساعت 21:28 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

شکایت از دو بازیکن اینتر به دلیل جنجال در کلوپ شبانه!

دو بازیکن اینتر با تصور اینکه در یک کلوپ شبانه از آنها فیلم گرفته شده است، مرد جوانی را مجبور کردند که محتویات گوشی خود را به آنها نشان دهد.

شکایت از دو بازیکن اینتر به دلیل جنجال در کلوپ شبانه!

به گزارش "ورزش سه"، از دو بازیکن اینتر توسط فردی شکایت شده است که می‌گوید در نیمه شب بین 6 و 7 ژانویه 2024 مجبور شده است به زور تصاویر و فیلم‌های تلفن همراهش را در یک باشگاه شبانه در میلان به این دو بازیکن نشان دهد. به گفته کوریره ونتو، مارکو آرناتوویچ یکی از این دو بازیکن است.

این شکایت توسط استفانو توتینو در اودینه که نماینده متهم است تأیید شده است. این گزارش ادعا می‌کند که بازیکنان اینتر می‌ترسیدند که این مرد جوان از آنها در کنار سایر بازیکنان سری آ، از جمله برخی از ستاره‌های هلاس ورونا، فیلمبرداری کرده باشد.

1733686

اینتر و ورونا در رقابت‌های سری آ در سن سیرو در تاریخ 6 ژانویه به مصاف هم رفتند. بر اساس این گزارش، دو بازیکن اینتر حوالی ساعت 4.15 بامداد به این فرد نزدیک شدند. آنها پرسیدند که آیا از حضور در کلوپ فیلم گرفته است یا نه که پاسخ منفی بود، اما بازیکنان اینتر حرف او را باور نکردند، بنابراین ظاهراً با گرفتن دست او را به بیرون از کلوپ کشیدند و شخصاً تلفن همراه و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی او را بررسی کردند.

وکیل شاکی گفت که بازیکنان اینتر "چیزی پیدا نکردند" زیرا موکلش "هیچ کار بدی انجام نداده است". بر اساس این گزارش، یکی از بازیکنان به مرد جوان گفت: "می‌دانی اگر با من دربیفتی چه اتفاقی می‌افتد" اگر این حقایق تأیید شود، این دو به دلیل تهاجم و اعمال خودسرانه با اعمال خشونت‌آمیز و نقض حریم خصوصی، تحت بازجویی قرار خواهند گرفت.

تحقیقات در حال انجام است، تلفن همراه شاکی برای شناسایی اثر انگشت ضبط شده و فیلم‌های امنیتی کلوپ شبانه مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. متهم همچنین مدعی است که هفته بعد از ورود او به همان کلوپ ممانعت به عمل آمد و به او گفته شد تا زمانی که شکایت را پس نگیرد، دیگر اجازه ورود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها