کد خبر : 1994793 | 25 دی 1402 ساعت 21:42 | 15.5K بازدید | 17 دیدگاه

تعیین تکلیف شفر تا پایان هفته

باشگاه صنعت نفت آبادان در روزهای آینده تصمیم نهایی خود برای تعیین سرمربی را می‌گیرد.

تعیین تکلیف شفر تا پایان هفته

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دور رفت لیگ برتر با هدایت عبدالله ویسی در مسابقات حاضر شد، ولی پس از جدایی این سرمربی اقدام به انتخاب جانشین وی نمود و وینفرد شفر را معرفی کرد، اما یک مشکل در این مسیر کاری کرد تا سرمربی آلمانی فعلا نتواند بالای سر این تیم بیاید.

شایعات زیادی پیرامون نیمکت صنعت نفت شنیده شده، ولی هرچه هست آبادانی‌ها باید تکلیف حضور یا عدم حضور وینفرد شفر را مشخص کنند و در صورت قطع همکاری سریع با وی، با یک سرمربی جدید قرارداد ببندند.

1899073

باشگاه صنعت نفت آبادان درباره حواشی به وجود آمده واکنش نشان داده و بدون اشاره به قطع همکاری یا ادامه حضور وینفرد شفر در بیانیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«ضمن احترام به دغدغه به‌حق این روزهای هواداران تیم فوتبال صنعت نفت، به استحضار می‌رساند به دلیل اتفاقات روزهای اخیر پیرامون تیم‌مان، تعیین تکلیف نیمکت صنعت نفت با تاخیر کنونی مواجه شده و مؤسسه با پیگیری جدی به دنبال آن است که تا پایان این هفته در این خصوص رسما اطلاع‌رسانی نهایی را انجام دهد.

همچنین با هماهنگی‌های فنی صورت‌گرفته، تیم کار خود را در بازار نقل و ‌انتقالات نیم‌فصل آغاز کرده که اخبار تکمیلی در این خصوص نیز متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها