کد خبر : 1994804 | 25 دی 1402 ساعت 22:24 | 39.4K بازدید | 23 دیدگاه

ایوانکوویچ فقط یک مربی در پرسپولیس نبود

حسین‌پور: با بازگشت برانکو اتفاقات خوبی می‌افتد

هافبک اسبق پرسپولیس مدعی است با حضور احتمالی برانکو این تیم بار دیگر در قامت مدعی اصلی لیگ ظاهر خواهد شد.

حسین‌پور: با بازگشت برانکو اتفاقات خوبی می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، سعید حسین‌پور، هافبک تکنیکی اسبق پرسپولیس، که در نیم فصل اول در دسته اول کار را دنبال کرده بود، اکنون با جدایی از مس کرمان قصد دارد به لیگ برتر بازگردد.

او درباره جدایی‌اش از مس کرمان می‌گوید: به نظرم می‌توانست یک تصمیم خوب برایم باشد. با این حال شرایط به شکلی پیش رفت که تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. برای مجموعه مس در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم و البته هوادارانش رقم بخورد.

حسین‌پور با اشاره به پیشنهاداتی که در اختیار دارد گفت: چند تیم لیگ دسته اولی و یکی دو تیم لیگ برتر پیشنهاد دارم. اما مسلما با تمرکز بیشتری به دنبال انتخاب مناسب خواهم بود. باید شرایط خوبی برایم در ادامه فصل شکل دهم. در 25 سالگی و پختگی فوتبالم قرار دارم و می‌خواهم شرایط خوبی شکل دهم و بتوانم بدون دغدغه خاصی کار فوتبالی‌ام را دنبال کنم.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره شایعات مربوط به بازگشت برانکو گفت: او واقعا معمار پرسپولیس بود. مربی‌ای که نه فقط در 90 دقیقه فوتبالی و تمرینات که تمرکزش به همه چیز بود. ساختار خوبی برای پرسپولیس شکل داد و شما دیدید که آن تیم و با کمبودهایی که به واسطه محرومیت نقل و انتقالاتی داشتیم چه نتایجی گرفت. اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود اگر برانکو برگردد و مطمئن هستم اتفاقات مثبتی بار دیگر برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

حسین‌پور ادامه داد: اختلاف امتیازی با صدر زیاد نیست و امیدوارم مدیران پرسپولیس تصمیمی بگیرند که آینده این تیم را شکل دهد. پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود و از پتانسیل خوبی برخوردار است. به عنوان بازیکنی که افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را داشتم امیدوارم برانکو به پرسپولیس برگردد و آنها شاهد اتفاقات خوبی در ادامه فصل باشند.

دیدگاه‌ها