کد خبر : 1994806 | 25 دی 1402 ساعت 22:26 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

سرآبادانی: نیم فصل دوم هیجان انگیزتری خواهیم داشت

کاپیتان شمس آذر به دنبال این است تا تیمش در نیم فصل نمایش بهتری برای دستیابی به جایگاه مناسب در جدول شکل دهد.

سرآبادانی: نیم فصل دوم هیجان انگیزتری خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان شمس آذر قزوین که به همراه تیمش عملکرد قابل توجهی را در نیم فصل پشت سر گذاشت، اکنون در تمرینات نیم فصل و آماده سازی برای ادامه لیگ، جاه طلبی بزرگتری را دنبال می‌کند.

هافبک قزوینی‌ها در نیم فصل با 5 گل زده و دو پاس گل به کار خود پایان داد و درباره وضعیت این تیم در ادامه فصل می‌گوید: خیلی خوشحالم که نمایش شمس آذر در نیم فصل اول موردتوجه قرار گرفت. این اما پایان مسیر ما نخواهد بود. ما امتیازات زیادی را هم به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم از دست دادیم. با این حال برای یک نیم فصل هیجان انگیز دیگر کاملا آماده خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسلما کسب نتیجه مقابل مدعیان جدول کار آسانی نبود. با این حال این اعتمادبه‌نفس از سوی مدیریت و کادرفنی به بازیکنان منتقل شد. آقای زندی و دیگر مدیران تیم در کنار آقای دقیقی و اعضای کادرفنی تلاش زیادی دارند تا تیم به اتفاقات خوبی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یابد. ما مدعیان جدول را ناکام گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم مقابل پرسپولیس نیز به نتیجه خوبی می‌رسیدیم. اما مسلما کار ما اینجا تمام نمی‌شود و باید آن را در نیم فصل دوم تکمیل کنیم.

1973375

سرآبادانی با اشاره به شروع تمرینات این تیم برای نیم فصل دوم گفت: برنامه خوبی از سوی کادرفنی شاهد هستیم. باید همین انگیزه و توان کیفی و فنی را برای ادامه مسابقات حفظ کنیم و ارتقا بخشیم. احتمالا با تقویت تیم در نیم فصل دوم همراه شویم و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار ما باشد. جا دارد یک بار دیگر از هواداران شمس آذر و مالک باشگاه و همچنین مسئولان استان بابت حمایت‌شان در نیم فصل تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم این حمایت تداوم یابد و بتوانیم با نمایش موفق در زمین آن را به بهترین شکل جبران کنیم.

کاپیتان شمس آذر درباره عملکردش در نیم فصل گفت: من جزیی از تیم هستم. باید از مجموعه تیم و همبازیانم نیز تشکر کنم که با اعتماد و همراهی‌شان باعث شدند به نتایج خوبی برسیم. همان‌طور که گفتم ما تلاش خواهیم کرد تا نیم فصل دوم را به بهترین شکل به پایان برسانیم و در اولین فصل حضور قزوین در لیگ برتر، خاطره شیرینی را شکل دهیم و البته در این مسیر نیازمند حمایت بیشتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها