کد خبر : 1994810 | 25 دی 1402 ساعت 22:40 | 76.7K بازدید | 11 دیدگاه

نخستین اعتراض جدی جام ملت‌ها: شرمندگی مطلق!

سرمربی اندونزی نسبت به گل دومی که عراق به ثمر رساند، معترض است.

نخستین اعتراض جدی جام ملت‌ها: شرمندگی مطلق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اندونزی در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف عراق رفت و با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

ویدئو: 322068

شین تائه یونگ، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال اندونزی، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نسبت به گل دوم حریف بسیار معترض بود و به داور مسابقه حمله کرد.

او گفت: به عراق تبریک می‌گویم، مقابل یک رقیب سرسخت خوب ظاهر شدیم و اختلافات فنی تعادل را به نفع آنها رقم زد.

وی افزود: اما گل دوم آنها روی یک آفساید واضح به ثمر رسید و من این را در تورنمنتی به بزرگی جام ملت‌های آسیا با وجود تکنولوژی کمک داور ویدیویی، شگفت انگیز می‌دانم.

1979152

سرمربی اندونزی ادامه داد: ما به تیم قدرتمندی باختیم و شکست را قبول دارم اما تایید می‌کنم که گل دوم مشکوک بود و ما را تحت تاثیر قرار داد و از پذیرفته شدن آن احساس ناامیدی و شرمندگی می‌کنم.

وی افزود: برای بهبود عملکرد برابر عراق نسبت به تقابل قبلی مقابل آنها در مقدماتی جام جهانی، تلاش زیادی کردیم و با وجود شکست عملکرد خوبی داشتیم.

او گفت: ما هنوز نمی‌توانیم پا به پای تیم‌های خاورمیانه بجنگیم اما می‌توانیم در مسابقات پیش‌رو با وجود شرایطی که داشتیم بهترین‌ها را ارائه کنیم. ضمن اینکه نباید فراموش کنید که ما بازیکنان جوان و کم‌تجربه زیادی در ترکیبمان داریم.

شین تائه یونگ در پایان خاطرنشان کرد: به سایر تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما در دو دیدار باقی‌مانده مقابل ویتنام و ژاپن تاکتیک‌های خود را فاش نمی‌کنم و هر مسابقه سبک خاصی دارد.

دیدگاه‌ها