کد خبر : 1994811 | 25 دی 1402 ساعت 22:46 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

کاساس خطاب به سرمربی اندونزی

ما با عملکرد خوبمان پیروز شدیم نه با اشتباه داوری

خسوس کاساس در نشست خبری پس از بازی، پاسخ اظهارات سرمربی اندونزی را داد.

ما با عملکرد خوبمان پیروز شدیم نه با اشتباه داوری

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در اولین بازی خود در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا در قطر، اندونزی را با نتیجه 3-1 شکست داد و گام بزرگی برای صعود از این گروه برداشت.

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق، تایید کرد که آنها بازی بزرگی را انجام دادند که در آن شایسته پیروزی مقابل اندونزی بودند.

کاساس در نشست خبری پس از بازی گفت: این مسابقه برای ما، یک بازی افتتاحیه محسوب می‌شد، بنابراین ارائه هر چیزی که پیش از این و در تمرینات روی آن کار کرده بودیم، دشوار است.

1979159

او گفت: بازی را دوباره آنالیز می‌کنیم و جهت آماده شدن برای بازی بعدی مقابل ژاپن تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال بازی اشتباه است، اما مشکل ما فقط در خط دفاع نیست و آنطور که باید به حریف فشار نیاوردیم.

سرمربی عراق می‌گوید: همه مسابقات سخت است و بازی با ژاپن سخت‌ترین دیدار است. ما باید ریکاوری کنیم، استراحت کنیم و تصمیم بگیریم که چگونه با ژاپن روبرو شویم و به همین دلیل تاکتیک‌هایمان را فاش نمی‌کنم.

وی در پاسخ به اظهارات شین تائه یونگ، سرمربی اندونزی، مبنی بر آفساید بودن گل دوم عراق گفت: داور قضاوت منصفانه‌ای داشت. هر مربی یک عکس العملی دارد، من به گفته سرمربی اندونزی احترام می‌گذارم، اما ما بخاطر کنترل بازی و عملکرد عالی پیروز شدیم و نه بخاطر اشتباهات داوری.

او توضیح داد: روی سکو گذاشتن بازیکنی مانند دانیلو السعید یک موضوع فنی است و هر مربی یک نظری دارد، او بازیکن ماهری است و می‌دانم چه زمانی مناسب است تا به او فرصت بدهم.

کاساس در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی از تماشاگران می‌خواهند مربی شوند، می‌توانند این کار را انجام دهند، اما من در انتخاب ترکیب، به نام بازیکنان و قیمت آنها نگاه نمی‌کنم و فقط بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.

دیدگاه‌ها