کد خبر : 1994815 | 25 دی 1402 ساعت 23:09 | 49.4K بازدید | 14 دیدگاه

نمایش غیرمنتظره با علی کریمی: 5 باخت!

کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل گالاتاسرای شکست خورد.

نمایش غیرمنتظره با علی کریمی: 5 باخت!

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه پایانی هفته بیستم و آغازین دور برگشت سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل همیشه علی کریمی را در ترکیب و خط میانی و سید مجید حسینی را در فهرست نداشت، از ساعت 20:30 امشب در استادیوم رامس پارک استانبول به مصاف گالاتاسرای رده دومی رفت.

علی کریمی در دقیقه 7 در محوطه جریمه کایسری اسپور موقعیت خوبی به دست آورد و شانس گلزنی داشت که شوت او را مدافع گالاتاسرای به خوبی دفع کرد و هفت دقیقه بعد هم پاس در عرض این هافبک ایرانی را هم‌تیمی‌هایش نتوانستند استفاده کنند.

گالاتاسرای در دقیقه 26 روی پاس دنیس مرتنس، توسط ویکتور نلسون دروازه کایسری اسپور را باز کرد و به گل اول بازی رسید و در دقیقه 32 هم علی کریمی یک اخطار بخاطر تکل خشن گرفت.

1979171

کایسری اسپور در دقیقه 45 یک پنالتی هدر داد و نتوانست بازی را به تساوی بکشد تا بازنده به رختکن برود و علی کریمی هم نزدیک بود در دقیقه 53 با اخراج مواجه شود که داور فقط یک ضربه آزاد به گالا داد.

بوآ مورته در دقیقه 57 گل تساوی را برای یاران کریمی به ثمر رساند و امیدهای کایسری اسپور برای کسب امتیاز پس از یک ماه را بیشتر کرد، اما گالاتاسرای توانست در دقیقه 86 با پنالتی مرتنس به گل دوم و برتری دست پیدا کند.

کایسری اسپور که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه چهار شکست داشت، امشب هم نتوانست به ناکامی‌هایش پایان بدهد و با نتیجه دو بر یک مقابل گالاتاسرای شکست خورد تا 29 امتیازی و در جایگاه هشتم جدول بماند.

دیدگاه‌ها