کد خبر : 1994821 | 26 دی 1402 ساعت 04:01 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

چشم عراقی‌ها مقابل ژاپن به این دو ستاره است

جشن ویژه کاپیتان‌ها و هم‌اتاق‌ها در دوحه (عکس)

کاپیتان‌های تیم ملی عراق بعد از برد مقابل اندونزی جشنی دو نفره را در ورزشگاه احمد بن علی برگزار کردند.

جشن ویژه کاپیتان‌ها و هم‌اتاق‌ها در دوحه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل اندونزی به پیروزی برسد و مسیر صعود به دور حذفی را هموار کند.

در ترکیب عراق بازیکنانی به میدان می‌روند که بسیاری از آنها برای فوتبالدوستان ایرانی آشنا هستند؛ بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ ایران را نیز در کارنامه دارند. یکی از این نفرات علی عدنان مدافع باتجربه عراقی‌ها است که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم پیراهن مس رفسنجان را در لیگ ایران برتن داشت و وضعیتش با این تیم برای ادامه مسابقات مشخص نیست.

1979191

علی عدنان که کاپیتان دوم عراقی‌ها بعد از جلال حسن، دروازه‌بان باتجربه این تیم، به شمار می‌رود، بیشترین رفاقت و دوستی را در اردوها با همین گلر دارد. کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی عراق در اردوها هم‌اتاق هستند و اکثر اوقاتشان را با یکدیگر سپری می‌کنند.

بعد از پیروزی مقابل اندونزی نیز دو کاپیتان باتجربه عراقی‌ها جشنی دو نفره را در زمین چمن ورزشگاه احمد بن علی برپا کردند تا رفاقت خود را بار دیگر به رخ بکشند.

بی‌شک با توجه به حضور علی عدنان و جلال حسن در عقب زمین عراقی‌ها، هواداران فوتبال در این کشور برای دیدار آینده با ژاپن تهاجمی امید زیادی به درخشش این دو ستاره دارند و امیدوارند بتوانند برای تیم عراق در مسابقه حساس روز جمعه مثمرثمر باشند.

دیدگاه‌ها