کد خبر : 1994822 | 26 دی 1402 ساعت 03:45 | 32.3K بازدید | 10 دیدگاه

در انتظار جابه‌جایی سه گلر معروف

دروازه‌بان‌های جذاب لیگ کجا می‌روند

از اتفاقات جالب نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران می‌توان به جابه‌جایی چند گلر معروف اشاره داشت.

دروازه‌بان‌های جذاب لیگ کجا می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی محسن فروزان از گل گهر و پایان کار زودهنگام رشید مظاهری با نساجی حالا باید منتظر حضور این دروازه‌بان‌های شناخته شده در تیم‌های جدید باشیم. به این دو گلر باید علیرضا رضایی، دروازه‌بان پیشین استقلال را نیز اضافه کنیم.

رشید مظاهری، دروازه‌بان اسبق استقلال و سپاهان در شرایطی که امیدوار بود در این فصل با نساجی بدرخشد و چهره مهمی برای این تیم در آسیا باشد اما در نهایت با جدایی مهدی رحمتی، مورد توجه سرمربی اسپانیایی این تیم قرار نگرفت و به طور رسمی از این تیم مازندرانی جدا شد.

1947752

محسن فروزان نیز در این زمستان سرانجام از گل گهر سیرجان جدا شد تا مسیر فوتبالش را در تیمی دنبال کند که احتمالا فرصت بیشتری در آنجا به او برسد.

1875722

علیرضا رضایی، گلر سابق استقلال نیز که پس از یک تابستان پرماجرا با آبی‌ها نتوانست در لیست هیچ تیمی قرار بگیرد، یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالات زمستانی است که به احتمال زیاد جانشین رشید مظاهری در نساجی می‌شود.

1888047

مظاهری و فروزان هم باید تصمیم خود را برای ادامه فصل بگیرند. از ذوب آهن، پیکان و فولاد به عنوان تیم‌های احتمالی این گلرهای معروف که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها