کد خبر : 1994856 | 26 دی 1402 ساعت 08:53 | 54.3K بازدید | 12 دیدگاه

خط و نشان برای قدوس در جام ملت‌ها

ستاره الاهلی قطر نقش کلیدی در پیروزی پُر گل اردن مقابل مالزی داشت.

خط و نشان برای قدوس در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن جام ملت‌های آسیا را مقتدرانه آغاز کرد و توانست به پیروزی پُر گل 4 بر صفر مقابل مالزی دست پیدا کند که یزن النعیمات بیشترین تاثیر را در رقم خوردن این برد ارزشمند برای تیمش داشت و مثل سامان قدوس که برای برتری ایران برابر فلسطین خوش درخشید، دو پاس گل داد و حتی عملکرد بهتری از او داشت.

در شرایطی که تا پایان 9 مسابقه ابتدایی جام ملت‌های آسیا سامان قدوس با ثبت دو پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای این رقابت‌ها قرار گرفته و به تنهایی در این جایگاه تکیه زده بود، یزن النعیمات با درخشش مقابل مالزی به او رسید و دو پاس گل ثبت کرد و یک پنالتی گرفت.

1979228

یزن النعیمات در دقیقه 12 مسابقه شب گذشته اردن مقابل فلسطین با حرکت از سمت چپ زمین و پاس رو به عقب برای محمود المرضی که شوت تماشایی این بازیکن را به همراه داشت، پاس اولین گل تیمش در جام ملت‌های آسیا را داد و یک دقیقه و نیم بعد هم یک پنالتی گرفت که موسی التعمری آن را تبدیل به گل کرد.

این ستاره الاهلی قطر در دقیقه 32 هم استثنایی کار کرد و حرکت سریع او از سمت راست محوطه جریمه و پاس او به محوطه 6 قدم را دوباره محمود المرضی تبدیل به گل کرد تا دومین پاس گل‌اش ثبت شود و در کنار سامان قدوس قرار بگیرد که البته اگر گرفتن پنالتی برای این ملی‌پوش اردن ثبت شود، نمایش او موثرتر هم بوده است.

دیدگاه‌ها