کد خبر : 1994887 | 26 دی 1402 ساعت 10:50 | 34.4K بازدید | 26 دیدگاه

درآمد باورنکردنی رئال: حتی بیشتر از منچسترسیتی!

رئال مادرید فصل گذشته توانست بیشترین درآمد را در بین تمامی باشگاه‌های اروپایی از آن خود کند.

درآمد باورنکردنی رئال: حتی بیشتر از منچسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با سیاست‌های فلورنتینو پرز در طول چند سال اخیر همیشه یکی از باشگاه‌های پر درآمد حاضر در فوتبال اروپا بوده است. 

آنها در طول شیوع جهانی ویروس کرونا که ضربه جبران ناپذیری به بسیاری از باشگاه‌ها از جمله بارسلونا زد که هنوز هم با تبعات آن درگیر هستند، توانستند تراز مالی‌شان را مثبت نگه دارند که اتفاقی باورنکردنی و خارق‌العاده بود. 

حالا روزنامه مارکا مدعی شده است که این باشگاه در طول فصل گذشته توانسته است رکورد بیشترین میزان درآمد در بین تمامی باشگاه‌های حاضر در فوتبال اروپا را از آن خود کند که اتفاقی قابل توجه برای آنها به حساب می‌آید و توجه بسیاری را جلب کرده است. 

1976326

در این خبر آمده که رئال مادرید فصل گذشته 830 میلیون یورو دریافت کرده است که این مبلغ حتی چهار میلیون یورو از منچسترسیتی هم بیشتر است و این در حالی است که آنها موفق به فتح سه‌گانه و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شده بودند. 

هرچند رئال نتوانست در لالیگا عنوان قهرمانی را کسب کند و پس از بارسلونا دوم شد و در لیگ قهرمانان هم در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست برابر سیتی از گردونه مسابقات کنار رفت.

دیدگاه‌ها