کد خبر : 1994899 | 26 دی 1402 ساعت 11:52 | 22K بازدید | 21 دیدگاه

ایران - فلسطین سومین مسابقه پرتماشاگر جام ملت‌ها

نخستین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا، یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای این مسابقات بوده است.

ایران - فلسطین سومین مسابقه پرتماشاگر جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دور نخست از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز به پایان می‌رسد و تاکنون 10 دیدار در پنج گروه برگزار شده که می‌توان گفت استقبال نسبتا خوبی نیز از این پیکارها به عمل آمده است.

روزنامه الرایة در شماره امروز خود فهرستی از تعداد تماشاگران حاضر در 10 دیدار برگزار شده جام ملت‌های آسیا منتشر کرده که طی آن، دیدار ایران و فلسطین در رتبه سوم پرتماشاگرترین مسابقات جام دیده می‌شود.

به‌صورت دقیق، 27 هزار و 691 نفر برای تماشای دیدار ایران و فلسطین به استادیوم اجوکیشن سیتی آمدند تا این مسابقه فعلا در رتبه سوم قرار بگیرد.

1979277

دیدار افتتاحیه این پیکارها با حضور 82 هزار و 490 تماشاگر، رکورد فوق‌العاده‌ای را از خود به جا گذاشت و در صدر قرار دارد. ضمن اینکه با استقبال 36 هزار و 253 نفر از دیدار استرالیا و هند، این مسابقه در رتبه دوم پرتماشاگرترین بازی جام تاکنون قرار داده است.

ضمن اینکه دیدار چین و تاجیکستان تاکنون کم تماشاگرترین مسابقه جام بوده و تنها چهار هزار و یک نفر این بازی را از نزدیک تماشا کرده‌اند.

البته انتظار می‌رود این رکوردها در بازی‌های بعدی شکسته شود و به‌خصوص در مراحل حذفی، تماشاگران بیشتری در استادیوم ها حضور یابند.

دیدگاه‌ها