کد خبر : 1994918 | 26 دی 1402 ساعت 12:50 | 110.4K بازدید | 78 دیدگاه

فدای سر بچه‌ها، حمایتشان کنید

واکنش گواردیولا به تحقیر بارسا در ال‌کلاسیکو

پپ گواردیولا خواهان حمایت بی‌قید و شرط از ژاوی و بازیکنان بارسا پس از شکست 4-1 از رئال مادرید شد.

واکنش گواردیولا به تحقیر بارسا در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا را به رئال مادرید 4-1 باخت و خوش شانس بود که گل‌های بیشتری دریافت نکرد. بعد از این شکست شایعات در مورد آینده ژاوی قوت گرفته و گفته می‌شود با یک ناکامی دیگر ممکن است او برکنار شود ولی از نظر پپ گواردیولا باید به ژاوی و پروژه او اعتماد کرد.

1979079

مربی سابق بارسا و حال حاضر سیتی در مراسم بهترین‌های فیفا و در پاسخ به سوالی در مورد برکناری احتمالی ژاوی و نمایش بد بارسا در ال‌کلاسیکو گفت: «معتقدم باید از ژاوی بی‌قید و شرط حمایت کرد و حالا زمانش رسیده تا بازیکنان قدمی رو به جلو بگذارند. آنها بازیکنانی باکیفیت هستند و این درست نیست که بعد از شکست، مربی مقصر اصلی جلوه داده شود. این یک فینال بود که بارسا باخت و تمام شد و رفت. هنوز جام‌های دیگری مانده و هیچ چیز تمام نشده است. تبریک به رئال و معتقدم بارسا درس خوبی گرفت.»

پپ ادامه داد: «رئال خیلی سریع به دو گل رسید و سپس خوب دفاع کردند. بعد از گل سوم روحیه بازیکنان افت کرد و بازی از دست رفت. بارسلونا باید آرام باشد و از ژاوی نیز حمایت شود. هوادران از تیم حمایت کنند تا پایان فصل که نتایج تعیین کننده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها