کد خبر : 1994919 | 26 دی 1402 ساعت 12:51 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوهیان سومین مربی اخراجی لیگ بسکتبال

شنیده می‌شود تیم بسکتبال مهرام تهران نیز تصمیم دارد سرمربی خود را تغییر دهد.

کوهیان سومین مربی اخراجی لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه سونامی تغییراتی که از شب گذشته در راس کادرفنی تیم‌های لیگ برتری بسکتبال رخ داده است، اکنون شنیده می‌شود که فرزاد کوهیان هم به انتهای راه با تیم مهرام تهران رسیده است.

فرزاد کوهیان که پس از دو فصل نسبتا خوب در ذوب‌آهن اصفهان، در ابتدای این فصل جانشین کامران جمشیدوند در تیم مهرام شده بود، تا پایان هفته چهاردهم عملکرد خوبی با این تیم نداشت و اکنون خبر برکناری او به گوش می‌رسد.

در حال حاضر تیم بسکتبال مهرام تهران با ۹ برد، ۵ باخت و کسب ۲۳ امتیاز، پایین‌تر از تیم‌های شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد.

البته این خبر تا به این لحظه تایید رسمی نشده و باید دید که چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر. کارشناسان این رشته معتقدند تغییرات زیاد مهرام در ابتدای فصل، از اصلی‌ترین دلایل نتایج پر نوسان این تیم مدعی در فصل جاری بوده است.            

مهرام تهران برخلاف فصل گذشته که اکثرا با جوانان و بازیکنان پرورش یافته آکادمی خود در لیگ حضور داشت، برای فصل جدید بازیکنان خارجی، ستاره‌ها و ملی‌پوشان زیادی را جذب کرد اما تا کنون نتوانسته که انتظارات را برآورده کند.

از شب گذشته تا کنون، مهران شاهین‌طبع جانشین البرز آبکناری در تیم طبیعت تهران شده و علی آرزومندی هم از هدایت تیم کاله مازندران کنار رفت. در صورتی‌که کوهیان هم از مهرام جدا شود، سومین سرمربی برکنار شده لیگ در نیم فصل دوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها