کد خبر : 1994924 | 26 دی 1402 ساعت 13:19 | 63.2K بازدید | 78 دیدگاه

30 میلیون رئال مقابل 100 میلیون پی‌اس‌جی

رئال شوخی زشتی با امباپه کرد!

دنیل ریولو، کارشناس فوتبال فرانسوی، معتقد است پیشنهاد دستمزد رئال به امباپه در قیاس با پیشنهاد پی اس جی چیزی شبیه به شوخی است.

رئال شوخی زشتی با امباپه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در انتقالات ژانویه هستیم و کیلیان امباپه که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود، مشکلی برای مذاکره با رئال ندارد ولی همه چیز در سکوت دنبال می‌شود و شایعه جدیدی در مورد آینده ستاره فرانسوی شنیده نمی‌شود.

1979019

دنیل ریولو در مورد جدیدترین وضعیت امباپه به رادیو RMC گفت: «پیشنهاد جدید پی اس جی به امباپه برای تمدید چیزی است که تاکنون دیده نشده است. 100 میلیون یورو در سال که بر اساس بندها بیشتر نیز می‌شود. باورنکردنی. چیزی که هیچ باشگاهی نمی‌تواند با آن برابری کند. تمدید امباپه به سود برادر و مادرش نیز خواهد بود. مادر امباپه به لطف پورسانتی که دریافت می‌کند، می‌تواند آژانس فوتبالی خود را دایر کند. در مورد سود مالی امباپه نیز حرف زدیم.»

ریولو ادامه داد: «در سوی دیگر رئال را داریم و همه می‌دانیم رئال چهارچوب خاصی برای پرداخت دستمزدها دارد و به امباپه نهایت 30 میلیون یورو و شاید کمی بیشتر دستمزد بدهد که در قیاس با پی اس جی خنده‌دار است. امباپه در رئال شماره یک نیز نخواهد بود و وارد تیمی می‌شود که پر از ستاره بزرگ است و باید خودش را وفق بدهد. 

1975958

در پی اس جی اگر او روی آسمان است، در رئال باید روی زمین فرود بیاید. او در این دو راهی گیر کرده و باید بین پول و افتخار یکی را انتخاب کند. البته ماندن در پی اس جی هم فقط به‌خاطر پول نخواهد بود. امباپه در پاریس یک هدف دارد و آن قهرمان کردن تیم در لیگ قهرمانان است. این هدف کمی نیست. 

معتقدم اولتیماتوم رئال به امباپه برای تصمیم‌گیری در ژانویه هم درست نیست. از رئال به من گفته‌اند وقتی تا پایان فصل فرصت مذاکره با او را دارند، اولتیماتوم دادن بیهوده است. به شخصه فکر می‌کنم امباپه قبل از بازی یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان تصمیمش را خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها