کد خبر : 1994936 | 26 دی 1402 ساعت 13:57 | 41.7K بازدید | 102 دیدگاه

طعنه اسطوره رئال به مسی: جایزه غیرمنصفانه!

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، معتقد است که اهدای جایزه دِ بست به لیونل مسی منصفانه نبوده است.

طعنه اسطوره رئال به مسی: جایزه غیرمنصفانه!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه بهترین‌های سال 2023 از سوی فیفا شب گذشته در لندن برگزار شد و جایزه بهترین بازیکن مرد سال به مسی اهدا شد تا برای سومین‌بار این عنوان را به دست آورده باشد. 

انتخاب این بازیکن که از سوی کاپیتان‌های تیم‌های ملی و سرمربیان این تیم‌ها و همچنین هیئتی از چند خبرنگار و با درصد نه‌چندان قابل توجه رای هواداران به این جایزه رسید با انتقادهای گسترده‌ای از سوی فوتبال‌دوستان روبه‌رو شد. 

با توجه به این که مسابقات جام جهانی 2022 قطر که با قهرمانی آرژانتین به پایان رسید در این بازه زمانی در نظر گرفته نشده بود و این که مسی در یک سال گذشته در پاری سن ژرمن و اینتر میامی دستاورد خاصی نداشت، انتخاب او کمی عجیب به نظر می‌رسید. 

1979265

افراد بسیاری در دنیای فوتبال انتقادشان نسبت به این تصمیم و انتخاب را به‌صورت علنی ابراز کردند که کاسیاس هم یکی از آنها بود که اعلام کرد از این اتفاق تعجب کرده است. 

این اسطوره باشگاه رئال مادرید با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش نوشت: «شما جوایز جذابی را خلق می‌کنید و سپس با انتخاب‌های غیرمنصفانه ارزش این کار را از بین می‌برید. این کار بیشتر خنده‌دار است. به هرحال، شب بخیر!»

دیدگاه‌ها