کد خبر : 1994941 | 26 دی 1402 ساعت 14:18 | 63K بازدید | 33 دیدگاه

مشکل فیزیکی

دلیل نیمکت‌نشینی مطلق ببر بارسا فاش شد

ویتور روکه از نظر بدنی هنوز به سطح دیگر بازیکنان بارسا نرسیده و ژاوی به همین دلیل یک دقیقه هم از او در دو بازی سوپرجام استفاده نکرد.

دلیل نیمکت‌نشینی مطلق ببر بارسا فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه در آخرین روزهای سال 2023 به بارسلونا ملحق شد و قرارداد او اخیرا به ثبت رسید تا در نیم فصل دوم نیروی کمکی بزرگی برای بارسا باشد.

روکه خیلی زود و برابر لاس پالماس به میدان رفت ولی موفق به گلزنی نشد. او یک موقعیت تک به تک را از دست داد. روکه برابر بارباسترو در کوپا دل ری نیز نتوانست گلزنی کند، هرچند در آن دیدار نیز نیمه دوم راهی میدان شد.

1978960

روکه ولی در هر دو بازی سوپرجام اسپانیا برابر اوساسونا و رئال فرصت بازی پیدا نکرد و روی نیمکت ماند که برای بسیاری تعجب برانگیز بود. 

تصور می‌شد او خیلی زود خودش را با بارسا وفق دهد و در فینال که بارسا از رئال عقب بود، دقایقی به زمین برود اما موندودپورتیوو امروز نوشت که شرایط بدنی روکه اصلا خوب نیست و با سطح دیگر بازیکنان بارسا فاصله دارد.

او از اکتبر گذشته که در اتلتیکو پارانائنزه به‌شدت مصدوم شد، تا امروز تنها 143 دقیقه بازی کرده و در این بین با پایان لیگ برزیل سه هفته نیز راهی تعطیلات شد. با این اوصاف ژاوی فعلا عجله‌ای برای میدان دادن به روکه ندارد و او پس از رسیدن به شرایط بدنی مطلوب، رفته رفته وارد ترکیب تیم خواهد شد.

دیدگاه‌ها