کد خبر : 1994964 | 26 دی 1402 ساعت 15:36 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس مربی گلر نمی‌گیرد

ننکا راه را برای پانادیچ باز کرد

با وجود اخباری که درباره فسخ قرارداد مربی برزیلی سرخ‌ها به گوش می‌رسد این اتفاق تا عصر امروز نهایی و رسمی خواهد شد.

ننکا راه را برای پانادیچ باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه ولسلی ننکا مربی برزیلی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از شنبه در تمرینات این تیم حاضر بوده و طی سه چهار روز گذشته هم با دروازه‌بان‌های این تیم کار کرده اما اخباری درباره جدایی و فسخ قراردادش به گوش می‌رسد.

امروز گفته شد این مربی قرارداد خود را فسخ کرده و همکاری‌اش با پرسپولیس پایان یافته و با وجود اینکه ظاهرا این فسخ قرارداد قطعی به نظر می‌رسد اما قرار است این مسئله تا عصر امروز و نهایتا امشب رسمی شود.

گفته می‌شود دلیل جدایی ننکا از پرسپولیس هم مشکل خانوادگی اوست هم اینکه از قطر پیشنهاد کاری دارد. ننکا قبل از حضور در پرسپولیس هم در فوتبال قطر مشغول به کار بود و سابقه خوبی در این لیگ دارد.

باید دید باشگاه پرسپولیس در صورت فسخ توافقی قرارداد این مربی درباره پرداخت حق و حقوق باقی‌مانده این مربی چگونه با او به توافق خواهد رسید.

گفتنی است چنانچه برانکو ایوانکوویچ سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند ایگور پانادیچ که در الاهلی و تیم ملی عمان هم همراهش بوده به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها با خود به تهران خواهد آورد. مربی‌ای که قبلا در پرسپولیس حضور داشته و با بیرانوند سابقه همکاری دارد.

دیدگاه‌ها