کد خبر : 1994973 | 26 دی 1402 ساعت 16:17 | 51.3K بازدید | 13 دیدگاه

حرف‌های مدیر گل‌گهر درباره پنجره زمستانی؛

هیچ پیشنهادی از استقلال و پرسپولیس نگرفتیم

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر توضیحات مهمی درباره فعالیت‌های این باشگاه در پنجره زمستانی ارائه کرده است.

هیچ پیشنهادی از استقلال و پرسپولیس نگرفتیم

به گزارش "ورزش‌سه"، حيدر افسري، سرپرست تيم فوتبال گل‌گهر سيرجان در گفت‌وگويي با "ورزش‌سه" از آخرين خبر‌ها درمورد فعاليت اين باشگاه در نقل و انتقالات نيم فصل صحبت كرد.

*از فعالیت‌های گل گهر در پنجره زمستانی بگویید.
با توجه به اينكه اكثر بازيكنان تيم‌ها تحت قرارداد هستند، بالطبع فعاليت تيم‌ها هم در نقل و انتقالات زمستاني هم كمتر هست. تيم ما هم با توجه به شرايط موجود، ليست ورودي و خروجي خاصي ندارد.

*در نقل و انتقالات نيم فصل بازيكني از گل‌گهر جدا شده است؟
تا به الان تنها خروجي تيم ما، محسن فروزان بوده كه به‌صورت توافقي قراردادشان را فسخ كردند و به‌جز ايشان هيچ بازيكن ديگري جدا نشده است.

*آقاي مارينوس اوزونيديس ليست ورودي و خروجي به مديريت باشگاه داده است؟
ما فعاليت خاصي براي نقل و انتقالات نيم فصل نداريم تنها به فكر گزينه جانشين براي آقاي فروزان هستيم و ليست مازادي هم نداريم.

1972079

*گزينه مد نظر كادر فني براي خط دروازه ايراني هست يا خارجي؟
٥-٦ تا گزينه خارجي را كادر فني دارند آناليز مي‌كنند اما تمايل باشگاه بيشتر به جذب دروازه‌بان ايراني هست و با توجه به اينكه به‌جز آقاي اخباري، ما دو دروازه‌بان جوان هم داريم (كيا - پور حاتم)، به احتمال زياد از ليگ دسته اول، دروازه‌بان جذب كنيم و تكليف خط دروازه تيم ما تا هفته‌ي آينده مشخص خواهد شد.

*براي جذب دروازه‌بان خارجي مشكلي از بابت رعايت سقف قرارداد نداريد؟
خير تيم ما جزء معدود تيم‌هايي بود كه قانون سقف قرار داد رعايت كرده و با توجه به اينكه محسن فروزان هم از تيم جدا شده، ما براي جذب بازيكن خارجي هم بودجه لازم را داريم و از اين بابت به مشكلي برنخواهيم خورد.

*نويد عاشوري يكي از بازيكناني بود كه طي روزهاي گذشته استوري‌هايي گذاشته بود و شايعه شده بود كه به استقلال خواهد پيوست. احتمال اين اتفاق يا جابه‌جايي با بازيكني از استقلال هست؟
خير. هيچ‌كدام از تيم‌هاي پايتخت پيشنهادي به بازيكنان تيم ما براي نيم فصل ارائه نكردند و چنين چيزي وجود ندارد.

دیدگاه‌ها