کد خبر : 1994981 | 26 دی 1402 ساعت 16:34 | 5.3K بازدید | 7 دیدگاه

داوران تهرانی افزایش حقوق گرفتند

هیئت فوتبال تهران دست‌مزد داوران شاغل در لیگ‌های استانی را افزایش داد.

داوران تهرانی افزایش حقوق گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا مسئول داوری هیئت فوتبال تهران اعلام کرد که حقوق داوران شاغل در لیگ‌های تهران افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است: از زمانی که آقای ماجدی، ریاست هیئت را به عهده گرفتند، اصرار داشتند معوقات داوران به سرعت پرداخت شود. یکی دیگر از دغدغه‌های ایشان افزایش دستمزد داوران شاغل در فوتبال تهران بود که با برنامه‌ریزی‌های تازه از سوی ایشان و کارگروه ویژه‌ای که مسئول این اقدام بودند، درنهایت مقرر گردید 50 درصد به حقوق داوران اضافه شود.

سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: داوران شاغل در فوتبال تهران عموما معوقات زیادی داشتند که با اقدامات اخیر، پرداختی به آن‌ها به‌روز شده است. با توجه به اینکه هزینه‌های زندگی داوران نیز افزایش یافته، بالا رفتن 50درصدی دستمزدها می‌تواند به بهبود معیشت آنها کمک کند. طبق برنامه‌ای که در دستورکار هیئت فوتبال استان تهران است و آقای ماجدی هم به آن تاکید دارد، بنا داریم تا بهمن‌ماه بخش دیگری از حقوق داوران را بپردازیم و سال مالی را بدون معوقه به پایان برسانیم.

البته دستمزد داوران شاغل در لیگ‌های استانی تهران به حدی پایین است که احتمالا افزایش 50 درصدی هم رضایت آنها را به دنبال نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها