کد خبر : 1994986 | 26 دی 1402 ساعت 16:55 | 38.8K بازدید | 55 دیدگاه

او لایق تعریف‌هایی بیشتر است

آنچلوتی هرگز دو فینال را به یک تیم نمی‌بازد

کاسمین کونترا از کارلو آنچلوتی ستایش کرد و گفت که رئال غیرممکن بود فینال سوپرجام را به بارسا ببازد.

آنچلوتی هرگز دو فینال را به یک تیم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی در حال حاضر دومین مربی با بیشترین حضور روی نیمکت (264) در تاریخ باشگاه است و با رکورد یازده جام زیدان در رئال نیز برابری کرد. در فصلی با سه مصدوم صلیبی و تنها یک شکست در 28 بازی.

1978133

کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان و اتلتیکو، که اکنون در عربستان مربیگری می‌کند در ستایش از مربی ایتالیایی گفت: «آنچلوتی هر سال خود و ایده‌هایش را دوباره بازسازی می‌کند، بدون توجه به اینکه مدیریت رئال، بازیکنانی را که می‌خواهد برایش می‌آورد یا نه. حالا او با بلینگام به عنوان 9 کاذب بازی می‌کند و وقتی همه روی او تمرکز می‌کنند، رودریگو و وینیسیوس آزاد می‌شوند و آنجاست که رئال خطر واقعی را ایجاد می‌کند. او همان کاری را که در مورد پیرلو انجام داد، الان با بلینگام تکرار کرده است.»

کونترا ادامه داد: «چند ماه پیش او را در مادرید ملاقات کردم. من به او زنگ زدم و در واقع اغلب به هم پیام می‌دهیم. ساعت هشت صبح همدیگر را دیدیم و دیدم که چگونه برنامه تمرینات آن روز را برای بازیکنانش آماده می‌کند. شما از کارلتو چیزهای زیادی یاد می‌گیرید زیرا او مربی‌ای است که می‌داند چگونه تمام جنبه‌های یک رختکن را مدیریت کند. با وجود عملکرد خوبش در رئال مادرید، چنانچه لایقش است، مورد تمجید قرار نمی‌گیرد.»

پیروزی رئال در سوپرجام: «رئال با آنچلوتی هرگز دو فینال را به یک تیم نمی‌بازد. این بار رئال قرار نبود برابر بارسا بازنده شود.»

دیدگاه‌ها