کد خبر : 1994989 | 26 دی 1402 ساعت 16:55 | 22.6K بازدید | 18 دیدگاه

تاریخ روز سرنوشت‌ساز منچسترسیتی مشخص شد

زمان بررسی اتهام منچسترسیتی درباره نقض قوانین فرپلی مالی لیگ برتر مشخص شد.

تاریخ روز سرنوشت‌ساز منچسترسیتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که زمان رسیدگی به پرونده اتهام 115 بار نقض قوانین فرپلی مالی این لیگ از سوی منچسترسیتی، تعیین شده است.

قهرمان فعلی انگلیس که فصل گذشته به 3 گانه تاریخی دست پیدا کرد، می‌داند که قرار است به سوالات مهمی در مورد این پرونده پاسخ بدهد.

در سال 2023 مشخص شد که پرونده شکایت از سیتی به دنبال بررسی 5 ساله حساب‌های مالی این باشگاه به دادگاه رفته است. در فصل جاری باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی با کسر 10 امتیاز مواجه شد.

به باشگاه اورتون اطلاع داده شد که دوباره تحت بازجویی قرار دارند و این بار حساب‌های مالی باشگاه ناتینگهام فارست هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

1979382

پس از اعلام احتمال کسر امتیاز مجدد از اورتون، طرفداران فوتبال به تصمیمات لیگ برتر انگلیس اعتراض شدیدی نشان دادند و این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا پرونده‌های مالی منچسترسیتی و چلسی زیر ذره‌بین قرار نمی‌گیرد.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، به دنبال رسیدگی به این موضوع بوده اما از افشای زمان تعیین سرنوشت سیتی خودداری کرده است.

مسترز گفت: "می‌توانم عصبانیت هواداران اورتون و ناتینگهام فارست را درک کنم. درباره سیتی تاریخ رسیدگی مشخص شده است اما نمی‌توانم به شما بگویم چه زمانی خواهد بود."

دیدگاه‌ها