کد خبر : 1994999 | 26 دی 1402 ساعت 17:38 | 10.3K بازدید | 11 دیدگاه

آخرین اخبار از اردوی مجتبی حسینی و شاگردانش؛

شریفات و تبریزی از لیست آلومینیوم خارج می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط سبزپوشان اراکی ارائه کرده است.

شریفات و تبریزی از لیست آلومینیوم خارج می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، روح‌الله اصغري سرپرست تيم فوتبال آلومينيوم اراك در مصاحبه با "ورزش‌‌سه"، درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد و گفت: «از روز شنبه تمرينات بدنسازي تيم ما براي نيم فصل دوم شروع شده و به‌صورت دو جلسه صبح و عصر تمرينات در اراك برگزار مي‌شود.»

او در واکنش به این سوال که شرايط باشگاه در رابطه با نقل و انتقالات زمستاني چگونه است، بیان کرد: «تا الان یک بازيكن که آقای سجاد آقايي هستند از جمع ما جدا شده‌اند و محمد مسلمي‌پور هم احتمالا طی روزهای آینده از ما جدا خواهد شد. با توجه به اينكه تيم‌ها خيلي بازيكن مازادي هم ندارند، ما در حال حاضر، برای بازيكن ورودي هم فعلا گزينه‌اي مد نظر نداريم. 

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم درباره پارگی رباط صلیبی پای دو بازیکن آلومینیوم هم صحبت کرد و گفت: بله متاسفانه آقاي مرتضي تبريزي و اسماعيل شريفات هر دو با پارگي رباط صليبي مواجه شده‌اند و ادامه‌ي فصل را از دست دادند. به احتمال زياد براي نيم فصل دوم از ليست خارج خواهند شد.

اصغری سپس در واکنش به این سوال که باتوجه به نتايج كسب شده در نيم فصل اول، هدف مديريت و كادر فني براي پايان فصل چه خواهد بود، عنوان کرد: خدا رو شكر با توجه به نتايجي كه نيم فصل اول گرفتيم، خيلي بهتر از بودجه‌اي كه براي تيم در نظر گرفته بوديم ظاهر شديم. ما تيم را با ١٢٠ ميليارد بستيم و هدفمان اين است كه در نيمه ابتدايي جدول باشيم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به این سوال که آیا به کسب سهمیه امیدوار هستند، اینطور پاسخ داد: شرايط در نيم فصل دوم قطعا پيچيده‌تر و سخت‌تر خواهد بود. تيم‌هاي ديگر بودجه‌ي بيشتري داشتند و فرا تر از ما هزينه كردند و بی‌شک نیم فصل سختی در پیش داریم. امیدواریم بتوانیم روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم، حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها