کد خبر : 1995004 | 26 دی 1402 ساعت 02:55 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه التماری برای درخشش مشخص شد

ستاره فوتبال اردن: می‌خواهم دروازه لیگ فرانسه را باز کنم

موسی التماری با زدن دو گل به مالزی ستاره بی‌چون و چرای این تیم بود.

ستاره فوتبال اردن: می‌خواهم دروازه لیگ فرانسه را باز کنم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی چهار گله اردن در برابر مالزی در روز چهارم مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، موسی التماری ستاره اردنی که در باشگاه مون پلیه توپ می‌زند، نقش پررنگی داشت و به تیمش کمک کرد تا بتواند در جدال با مالزی یک برد شیرین را ثبت کند.

التماری در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اردنی درباره تمرکز مطبوعات فرانسوی بر روی او و جام ملت‌های آسیا گفت: روزنامه‌های فرانسوی مطمئناً تیم اردن و به‌ویژه من را دنبال می‌کنند. امیدوارم بتوانم درهای لیگ فرانسه را به روی بازیکنان دیگر اردن باز کنم.

التماری اولین لژیونر فوتبال اردن در لیگ معتبر اروپایی به حساب می‌آید و این موضوع باعث شده که فشار تیم ملی اردن بر روی دوش او باشد. از طرفی دیگر رسانه‌های فرانسوی در مدت اخیر معتقد هستند که او ذهنیتی که در تیم ملی دارد در باشگاه ندارد و همین موضوع باعث شده که در طی نیم فصل اخیر شمار گل‌هایش از عدد ۳ بیشتر نشود. وی در واکنش به گزارش رسانه‌های فرانسوی توضیح داد: من آنها را انتقاد نمی‌دانم، بلکه نظرات سازنده‌ای می‌دانم که از آنها برای ارتقای سطح خود بهره می‌برم و تمام تلاش خودم را برای جلب رضایت مردم خواهم کرد.

حال این ستاره اردنی یکی از بازیکنان دوگله این جام به حساب می‌آید و پیش‌بینی می‌شود در ادامه ماجراجویی آسیایی نماینده غرب آسیا اردن بتواند در قامت یک شگفتی‌ساز مرحله به مرحله جلو برود.

دیدگاه‌ها