کد خبر : 1995023 | 27 دی 1402 ساعت 03:20 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

خودم خواستم اسمم از لیست خارج شود؛

شریفات: کسی مقصر پارگی رباط من نیست

بازیکن کهنه کار تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با مصدومیت شدیدی در میانه مسابقات مواجه شده، با امیدواری از آینده صحبت می‌کند و می‌خواهد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

شریفات: کسی مقصر پارگی رباط من نیست

به گزارش "ورزش سه"، اسماعيل شريفات بازيكن كهنه كار و با تجربه تيم فوتبال آلومينيوم اراك آخرین بازیکنی است که با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شده و فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده است.
در همين راستا با وي گفتگويي مفصل داشتيم تا از آخرين وضعيت او باخبر شويم.

بولت ذوب آهندر رابطه با مصدوميتي كه برایتان اتفاق افتاد، صحبت کنید.
متاسفانه در يكي از جلسات تمريني روي يك صحنه با يكي از بچه‌ها برخورد داشتم و زانویم ضربه ديد. با كادر پزشكي كه صحبت داشتم متوجه شدم فقط پارگي رباط صليبي هست و مينيسكم پاره نشده .قرار بر اين است كه هفته آينده اوايل بهمن ماه جراحي كنم.

بولت ذوب آهنبا اين تفاسير ادامه فصل را از دست خواهيد داد؟
بله متاسفانه حداقل تا مرداد ماه نمي‌توانم فوتبال بازي كنم. با صحبتي كه با باشگاه و كادر فني داشتم خودم پيشنهاد دادم كه اسمم را ليست تيم خارج كنند تا بتوانند براي نيم فصل دوم تيم را بهتر تقويت كنند.

1979198

بولت ذوب آهنبا اینکه خیلی سال است فوتبال بازی می‌کنی، اما تاکنون چنین مصدومیت شدیدی را تجربه نکرده بودی؟
بله در اين ١٥-١٦ سال كه فوتبال بازي مي‌كنم تا به الان خدا رو شكر مصدوميت رباط نداشتم و اين اولين بار است. فوتبال است و اتفاق مي‌افتد. بازيكن تيم ما هم مقصر نبود و در يك صحنه اتفاقي با پارگي رباط مواجه شدم.

بولت ذوب آهنبا توجه به مصدوميت پيش آمده به فكر ادامه‌ي فوتبال هستيد يا خداحافظي از ميادين را پيش روي خود مي‌بينيد؟
من تازه ٣٥ ساله‌ام. فكر مي‌كنم با توجه به شرايط بدني‌اي كه دارم حداقل تا ٣-٤ فصل آينده مي‌توانم به فوتبالم ادامه بدهم و در حال حاضر به فكر خداحافظي از فوتبال نيستم.

بولت ذوب آهنشرايط تيم آلومينيوم اراك را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
خدا رو شكر تيم خوبي داريم. نيم فصل اول هم من از ١٠ بازي، ٩ بازي به عنوان بازيكن تعويضي بازي كردم و حضور داشتم و سپس با اين مصدوميت روبرو شدم. شرايط تيم خوب هست و اميدوارم در ادامه ليگ موفق باشيم.

بولت ذوب آهنبازی ایران در مقابل فلسطین را تماشا کردید؟
بله بازي‌ها را دنبال مي‌كنم. بازي خوبي مقابل فلسطين انجام داديم. با توجه به كيفيتي كه از بازيكنان تيم ملي مي‌بينم، احساس مي‌كنم در دو بازي آينده هم مي‌توانيم با اختلاف ٤-٣ گل برنده باشيم.

بولت ذوب آهنمدعيان كسب قهرماني جام ملت‌ها را چه تيم‌هايي مي‌دانيد؟
به نظرم ژاپن ، كره جنوبي و ايران سه مدعي اصلي در اين تورنمنت هستند. حتي معتقدم كره جنوبي با نمايشي كه مقابل بحرين داشت ثابت كرد از ژاپن هم قوي‌تر در اين بازي‌ها حاضر شده است. تيم ملي خودمان را ٩٩ ٪؜ مدعي اول كسب قهرماني مي‌دانم و فكر مي‌كنم در فينال مقابل ژاپن بايد حاضر شويم.

دیدگاه‌ها