کد خبر : 1995047 | 26 دی 1402 ساعت 20:17 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

در روز پیروزی ۲-۰ مقابل قرقیزها

تایلند هم آقای گل معرفی کرد

تیم ملی تایلند با شکست قرقیزستان موقتا در صدر جدول گروه F قرار گرفت.

تایلند هم آقای گل معرفی کرد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی تایلند با شکست قرقیزستان موقتا در صدر جدول گروه F قرار گرفت و در انتظار نتیجه دیدار عربستان و عمان خواهد ماند.

تایلندی‌ها در این مسابقه نسبت به حریف خود شرایط بهتری را تجربه کردند و در این بازی نزدیک دو بر صفر قرقیزستان را شکست دادند، شاگردان ماساتادا ایشی در این مسابقه از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند و اجازه خودنمایی به قرقیزستانی‌ها ندادند.

ویدئو: 322126

قرقیزستان در جریان مسابقه در دقایقی از مسابقه تحت تاثیر نتیجه حملات پرتعدادی را روی دروازه تایلند شکل داد اما نتیجه بخش نبود، حضور بکناز المازبکوف ستاره جوان این تیم که در گالاتاسرای ترکیه هم توپ می‌زند کارساز نبود و نتوانستند هیچکدام از گل‌ها را جبران کنند.

تایلندی‌ها در این مسابقه علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساندند دو مرتبه هم تیر دروازه قرقیزستان را به لرزه در آوردند تا شایسته پیروزی در این میدان باشند.

1979455

سوپاچای چایدد مهاجم بوریرام تایلند دو گل به ثمر رساند تا در کنار اکرم عفیف، معز علی، التماری و کانگ‌این در صدر جدول گلزنان حضور پیدا کند.

این سومین برد تیم ملی تایلند در تاریخ جام ملت‌های آسیا بود و امیدوار خواهند بود تا در صورت کسب 3 امتیاز دیگر از دو بازی آینده شانس صعود از گروه را پیدا کنند.

دیگر بازی این گروه بین عربستان و عمان ساعت 21:00 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها